Πέμπτη, 13 Ιουλίου 2017

Όλα κάνουν κύκλους... since 2012

Την στιγμή της ηδονής κανένας δεν μιλά. Μία μόνο σιωπή απλώνεται στον χώρο και τον γεμίζει φως. Μόνο τα σώματα ακουμπούν και τίποτε άλλο. Ανάσες που ζεσταίνουν τα σωθικά και φτάνουν μέχρι τα βάθη και σου δίνουν την πνοή. Βλέμματα αγγίζονται σε έναν χορό ρυθμικά μαγικό και γίνονται ένα. Ένα σώμα, μια φωνή, ένας θεός, ελευθερία, σιωπή.

Λέσβος, 27/7/2013 



Όταν τα σώματα "κουμπώνουν" γεννιέται η ένταση και η επανάληψη.
Η ανάγκη για επανάληψη, η ανάγκη για την αμφίδρομη ένταση, η ανάγκη για την επανάληψη της αμφίδρομης έντασης. Τα σώματα, τα μυαλά, οι ανάσες "κουμπώνουν". Αυτό είναι μια θεϊκή ένωση. Έτσι γεννιέται ο Θεός. Κάθε στιγμή. Από τον καθένα μας. Από την κάθε τέτοια ένωση. Θυμάσαι;

22 σχόλια:

  1. Ααααααααααααχ, τι μου θύμισες...
    Λέσβος 12/8/1980!
    Δεν θα πω τίποτε άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να πεις ρε ταμτάκο;

      Διαγραφή
    2. Ρε συ me επειδη δεν σβηνω σχολια ποτε μου, δε τραβας μια καλη δυνατη παχια, να φυγει το αγχος και κουνηθει λιγο ο εγκεφαλος σου. Γιατι μας τα πρηζεις λιγο γαμω την παναγια σου και ειναι καλοκαιρι εχει και ζεστη, εχει και κατι κωλαρες δεξια και αριστερα και τρελαινομαστε οσο να πεις.

      Διαγραφή
    3. γιατι ετσι μου γουσταρει

      Διαγραφή
  2. Τι σου θυμισα Αρτιστα του βωβου; Μηπως ειχες κανει και εσυ στρατο εκει; Γιατι το πρωτο κειμενο ηταν γραμμενο απο εκεινη τη δικη μου γαμημενη περιοδο ή αλλιως "παιδια στα οπλα" εποχης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι εγώ. Ο άλλος υπηρετούσε τότε εκεί!
      Δεν θα πω τίποτε άλλο!

      Διαγραφή
    2. αρτίστα, χάλασε το ταριφόμετρο σου και ξηλώνεσαι..

      Διαγραφή
  3. Στιγμές που δεν ξεχνώ, στιγμές που αν κλείσω τα μάτια τις ξαναζώ με όλη την ένταση της πρώτης φοράς, στιγμές που μου κρατάνε συντροφιά διαρκώς. Πώς θα μπορούσα να ξεχάσω λοιπόν;

    Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου. Από τις σπάνιες φορές που το λέω. Η ανάγκη για την αμφίδρομη ένταση.. Σε φιλώ, έχοντάς τη στο μυαλό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μανώλη μου, τι υπέροχο κείμενο; Πόσο "ψυχή" έχει μέσα του... θα μπορούσε να είναι και ένας εκ των ορισμών της ερωτικής πράξης μεταξύ των ανθρώπων.

    Φιλιά, όμορφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Αρτιστα του βωβου

    Αστο, τι τραβηξα εκει περα... ζητησα τρελοχαρτο σε εκεινη τη φαση και δεν μου το διναν με τιποτα. Παει περασε, αλλα αφησε καταλοιπα.

    @ Ανωνυμος

    Συνηθως οι ανθρωποι που ψαχνουν ευκαρια να διαφωνησουν μονο και μονο για το "σκηνικο" ειναι γιατι εχουν αναγκη αυτη την ενταση! (:

    @ Ελενη

    Δεν υπαρχει ορισμος κοριτσι σε αυτο το θεμα. Η καθε φορα ακομα και με τον ιδιο ανθρωπο ειναι διαφορετικη, οφειλει να ειναι δηλαδη, για να μην υπαρχει ρουτινα.... οχι στην πραξη αυτη καθεαυτη αλλα στο μυαλο, στο σκηνικο και στη μαγεια που δημιουργειται καθε φορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παλι τα ίδια με τη ρουτίνα ε; Δεν πειράζει όμως, λέγε τα δικά σου, πάλι θα σε θέλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε, συγγνώμη που επεμβαίνω κιόλας, αλλά μάλλον δεν κατάλαβες τι θέλει να πει ο Μανώλο. Δεν μίλησε για ρουτίνα μέσα στο σεξ, αλλά για αυτό τον "ωχαδερφισμό" στις σχέσεις. Εκεί που στο τέλος καταλήγουν όλα να είναι ανιαρά και να είσαι μαζί με κάποιον όχι από τόσο από συνήθεια, αλλά επειδή δεν ξέρεις και δεν έχεις απάντηση ούτε εσύ ο ίδιος γιατί είσαι εκεί. Που μάλλον είναι φόβος.

      Το σχόλιο είναι απάντηση και στο κείμενο σου Μανώλο, αλλά ρε φίλε στρατό με γκόμενα; Κατάλαβα καλά; Δεν στα είχαν πει; :P

      Διαγραφή
  7. @ Ανωνυμος

    Οπως τα ειπε και ο Αντωνης, μην κοιτας το δαχτυλο οταν σου δειχνουν κατι αλλο. (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι θα γινει με σενα ρε παιδακι μου;;
    Θες να μας τρελανεις;
    Ωραιο βιντεο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιατι να σε τρελανω ρε Τινα; Δεν ειναι βιντεο τραγουδι των RHCP ειναι. Καπως τους λενε οι Θεσσαλονικεις αλλα δεν μου ερχεται τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπούκοβο.
    Ναι το τραγουδι εχει και ενα βιντεο κλιπ.
    Αυτο λεω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τσούσκες λέγονται. Αντώνη πολύ μεγάλη συζήτηση αυτή που πας ν ανοίξεις. Και δεν είναι για συζητήσεις ο συγκεκριμένος μπλόγκερ, πίστεψέ με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος δεν είναι για συζητήσεις; Ο Μανώλο; Αυτός από την πολυλογία του είναι ικανός να κάνει και μουγκό να του απαντήσει! Που να δεις τι λέει live στον κόσμο και ειδικά στις γυναίκες, μην κοιτάς στο internet! Χαχαχα

      Διαγραφή
  12. @ Tina

    Ααα σκηνοθετικα εννοεις!

    @ Ανωνυμος

    Α να γεια σου, "τσουσκες" μου τις ειχαν πει και γελασα. Αν και γενικα μιλαω πολυ ισχυει πως καποιες φορες δεν ειμαι για συζητησεις, ειδικα σε ασκοπα και αστοχα θεματα. Καποτε να σκεφτεις με τραβολογουσε μια στις 3 το βραδυ σε ενα κωλομαγαζο για να μου πει, οτι εγω θελω να της πως να χωρισουμε και εγω οσο μιλουσε εκεινη σκεφτομουν πως θα της πεταξω τα ματια εξω. :P

    @ Αντωνης

    Με εχεις παρεξηγησει εγω ειμαι ησυχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι γίνται ιδώ;
    Όλου μουσικές κι φιλιά μου σι συ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Morfoula σα δε ντρεπομαι ο σαρδαναπαλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιούς ειν αυτός π λες; δεν τουν ξέρου..

      Διαγραφή