Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017

Αγόρια ρομπότ, κορίτσια φέρυ μποτ


ΜΕΤΡΟ, διαδρομή μπλε γραμμής, περίπου 10:30 μμ σε σχεδόν μισοάδειο βαγόνι. Είχα πιεί και κάτι ξίδια. Ανοίγει η πόρτα μπαίνει μια πανέμορφη πιτσιρίκα, μύριζε άνοιξη και "γάρο", με κοιτάει χαμογελάει, ανταποδίδω και κάθεται δίπλα μου.

"Τυχαία" (μπορεί και όχι, μου αρέσει να παρατηρώ τα πάντα) πέφτει το βλέμμα μου στο κινητό της -συγνώμη, αλλά ήταν και τεράστια η οθόνη- είχε ανοίξει επαφή με το όνομα "ΜΑΛΑΚΑΣ". Θα τον διαγράψει σκέφτομαι και μπράβο της που τελειώνει σωστά και αποφασιστικά τη βραδιά, έτσι πρέπει να γίνεται. Πληκτρολογεί μήνυμα για πολύ ώρα, σβήνει, γράφει, ξανασβήνει, ξαναγράφει, είνα μεγάλο κείμενο. Πατάει αποστολή. Σκυθρώπιασα...

Σηκώνομαι, ώρα να κατέβω.

- Λάθος έκανα ε;
- Μεγάλο, αλλά μη με ρωτάς εμένα. Στο τέλος δεν θα πέσεις μαζί μου στο κρεβάτι αλλά μόνη σου.

Χαμογελάει δειλά! Τόσο νέα κι όμως ήδη με τόσο "βάρος" επάνω της.

31 σχόλια:

  1. πού ξέρεις; μπορεί και να τον ξεμπροστιάσει στο τέλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσια μπαλαρινες αγορια μαυρες χηνες.
    Για πες κι αλλα γιατι δεν καταλαβα
    Τι εγραφε τοση ωρα;
    Ο διαλογος ηταν μεταξυ εσενα κ εκεινης; ή ηταν τα ξιδια με το γαρο ( μου;) που μιλουσαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Casper85

    Ακομα και ετσι να γινει δε θα το μαθουμε ποτε! Αρα ιστορια τελειωσε οταν κατεβηκα απο το τραινο.

    @ tina

    Σε γενικε γραμμες γιατι δεν μπορουσα να τα παρακολουθησω και ολα ολα, το ψιλοεβριζε αλλα του εγραφε και πραγματα που την πειραζαν για την τελευταια του (?) μαλλον συμπεριφορα.

    Ο διαολογος ηταν μεταξυ μας. Και χωρις ξιδια μιλαω στον κοσμο ετσι στο ασχετο, δεν εχω θεμα! :P To "μου" ξεφυγε καταλαθος θα διορθωθει (αμεσως ομως να υποδειξεις το λαθος, μπας και εισαι καμια φιλολογινα;) Εγω ημουν καθαρος χθες! Χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι της ειπες και συ ρε παιδι μου; Μηπως ησουν λιγο σκληρος;
      Το "μου" δεν καταλαβα τι κανει εκει περα γι αυτο ρωτησα.
      Φιλολογινα οχι, αλλα μου δινεις την ευκαιρια να πω οτι αυτο δεν εχει καμια σημασια.
      Υπαρχουν φιλολογοι που δεν ξερουν να γραφουν, οπως και γιατροι που κανουν λαθος διαγνωση, δικηγοροι χασοδικες, τραγουδιστες απο φωνη κορμαρα, πληροφορικαριοι που δεν ξερουν το κοπυ παστε και πολλα πολλα αλλα (πες και συ).
      Αρα, δεν εχει σημασια στη ζωη τι εισαι. Σημασια εχουν αλλα πραγματα για τον ανθρωπο!

      Διαγραφή
  4. Κοντοζυγώνει ο καιρός που θα τον διαγράψει. Αν ήθελε να τον κρατήσει, δεν θα τον είχε καταχωρημένο ως "Μαλάκα", αλλά ως "Αγαπουλίνι" ή κάτι παρόμοιο τέλος πάντων. Λέω εγώ τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελζεβιρ καλα κανω εγω και αποθηκευω τα τηλεφωνα με το ονοματεπωνυπο του καθενος για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ tina

    Εγω σκληρος; Την γνωμη μου απλα της ειπα, ας μην ρωταγε!

    Το χειροτερο που μπορει να μου τυχει και πες με ρηχο μετα εσυ, ειναι γυναικα χωρις κωλαρα! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σχεση εχει τωρα η κωλαρα; δεν ειπαμε κατι τετοιο, για επαγγελματα ητο ο λογος.

      Διαγραφή
    2. Tina συγγνωμη παραφερθηκα το ξερω. Βρισε με, κακολογησε με, πες οτι ειμαι σεξιστης, σαδιστης ακομα και "αντιπροσωπος" θα το δεχτω. Πρεπει ομως να παραδεχτουμε πως αν την εχει η γυναικα ειναι μια ιδιοτητα οσο να πεις! :P

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχα, κοπανιέμαι από τα γέλια! Θεός είσαι ρε κερατά! :P

      Διαγραφή
  7. Καλα γαμιεστε τωρα ετσι; χαχαχαχαχα!!!Και τι ειναι ο αντιπροσωπος μωρη μαλακια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tina πολυ της ποιοτητας εισαι αμα δεν ξερεις τον "αντιπροσωπο"! Τσεκ δις αουτ https://www.youtube.com/watch?v=J0STuYHWB-U

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πωωωωωω!! Παιζει να μην εχω δει ποτε Πανια.
    Για την πιωτητα τωρα, εσυ ειπες βρισε... Αλλα οχι οχι δε βριζω εγω, ειναι το γνωστο σε ολους μας Αριστοφανικο χιουμορ σαν το δικο σου της κωλαρας.
    Και για πες, αμα η αλλη δεν εχει κωλαρα τι να κανει; ν αυτοκτονησει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tina εγω δεν εχω αριστοφανικο χιουμορ, ειμαι απλα καφρος! :P

    Αμα η αλλη δεν εχει ωραιο κωλο, δεν ειπαμε και ν' αυτοκτονησει, αλλα μη μου φοραει και bodytalk φορμες! Ιεροσυλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα; οι bodytalk αναδεικνύουν κωλο;!;! Μπα,μπα μπααααα! Δεν το 'ξερα.

      Διαγραφή
  11. Tina δεν αναδεικνυουν τους ωραιους κωλους οι bodytalk, οι ωραιοι κωλοι αναδεικνυουν τις bodytalk! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μμμμ! Θα το δοκιμασω αγνωστε φιλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Tina στειλε mail με φωτο, στην κοπελα με τον καλυτερο κωλο θα κανω δωρο μια φριτεζα σχεδον αχρησιμοποιητη, γιατι παιρνει πολυ λαδι και δεν συμφερει το τηγανισμα! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το τηγανισμα ειναι ακυρο ουτως ή αλλως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φωτογραφια δε στελνεις, την φριτεζα δεν τη θες... τι αλλο να κανω πΧια; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτο εχεις. Ειναι αυτη εδω δεξια στους αναγνωστες. Εγω ειμαι.

      Διαγραφή
    2. Βρε Tina τι να δω απο εκει... πιο καθαρη εικονα ειχαν τα "πονηρα" καναλια που πιαναμε με χιονια στη δεκαετια του 90! :P

      Διαγραφή
    3. Δεν χρειαζονται περισσοτερα

      Διαγραφή
    4. Σκληρη και αμειλικτη Tina μαχαιρια στην καρδια μου ριχνεις!

      Τουλαχιστον θα μου μαθεις τα βασικα στο σκουμπα; Σε ανταποδωση θα σου μαθω windsurfing! :D

      Διαγραφή
    5. Να μου μαθεις και αποσυμπιεση σωστη συμφωνα με το decompresion table! Μη με αφησεις και σκασω! :P

      Διαγραφή
  16. Ναι, χάριζε εσύ φριτέζες στα ωραία κορίτσια με τους ωραίους κώλους, να αρχίσουν να τρώνε τηγανιτά και σε λίγο καιρό να βλέπεις τον ωραίο κώλο να έχει τριπλασιάσει τον όγκο του και να μην ξέρεις από πού να φύγεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελζεβιρ το "σε λιγο καιρο" για μενα καλως ή κακως δεν με αγγιζει... συνηθως στη βδομαδα με σουταρουν τα κοριτσια ή αυτο επιδιωκω. Αλλα αυτο ειναι μια μεγαλη κουβεντα που δεν γινεται εδω μεσα! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άρα με λίγα λόγια μας λες πως αν σε πετύχουμε πουθενά να κρύβουμε τα κινητά μας γιατί μας παρακολουθείς ε; Χαχαχαχα

    Όσο για το άλλο που αναφέρεις στην κοπέλα από πάνω, γιατί δεν λες ότι δεν μένεις καιρό με μια γυναίκα επειδή θες πάντα να είσαι διαθέσιμος για το "Χόμπιτ" σου; Βέβαια από την άλλη αντί να καταναλώνεις την ενέργεια σου δεξιά και αριστερά θα έπρεπε να την έδινες ώστε να την ξαναφέρεις την κοπέλα πάλι δίπλα σου.

    Καλή Κυριακή! Φιλιά Μανώλο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελενη ασε τις θεωριες, λες πολλα και πρεπει να πεθανεις! :P

    Ο,τι θελω θα κανω! Σε εχει προσλαβει καμια κοντη για δικηγορο; Σου δινω τα διπλα αν με ξεμπλεξεις οταν θα την σκοτωσω! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή