Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017

Troll-άρουμε γιατί μπορούμε


Ρε μαλάκες, μη πάτε να με τρολάρετε γιατί στη μαλακία είμαι πρώτος, έχω PhD... γατάκια! Στέλνει μία/ένας mail χθες το βράδυ:

"Γειά σου Μανώλη και Χρόνια Πολλά.

Παρακολουθώ το blog σου πολύ καιρό τώρα, είναι υπέροχο, γράφεις πολύ όμορφα ειδικά στα κείμενα που μιλάς για τον έρωτα και την αγάπη. Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να αισθανόντουσαν και να σκεφτόντουσαν έτσι για τις σχέσεις, όπως εσύ.
Επειδή εγώ δεν έχω blog αν θες πες μου να σε κάνω add στο facebook να τα λέμε! Ααα και κάτι τελευταίο γιατί δεν έχω καταλάβει... είσαι ελεύθερος αυτή την περίοδο;"

Και απαντάω:

"Προφυλακιστέος άδικα από μια ύπουλη Kοντή! Γεια! :P"

Δεν την παλεύετε καθόλου έτσι; Δεν έχετε καταλάβει πόσο σοβαρός άνθρωπος είμαι; Όποια θέλει επικοινωνία μαζί μου πρέπει πρώτα να μου στείλει τα βυζιά της. Αν είναι δυνατόν να κάθομαι και να μιλάω με όποια να ΄ναι!


10 σχόλια:

  1. Ντααααξει... μυρίζει τρολλιά όντως
    Αλλά αφού κ εσύ τρολλάρεις, μήπως τελικά ταιριάζετε, να το ξανασκεφτείς; χαχα, καλή συνέχεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και γιατι να ειναι τρολια δλδ; δεν γραφεις καλα; ή δεν εισαι ελευθερος; τι σε εκανε να πιστευεις οτι ειναι ψεμα; καντην αντ να δεις και πες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Sasha

    Δεν συνηθιζω να γνωριζω γυναικες μεσα απο το internet! :P

    tina

    Ντεν εχω facebook καρντια μου! Ακομα και οταν εχω σχεση "πουλαω" τον εαυτο μου σαν ελευθερο. Αλλωστε υπαρχουν δυο κατηγοριες γυναικων, οπως συνηθιζω να λεω... αλλα αυτο πρεπει να το κανω μια ξεχωριστη αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παίζεις ρε τρελέ με τις γυναίκες έξω στη κανονική ζωή, κάνεις και τα κουμάντα σου εδώ, να δω πότε θα βρεθεί καμία να σου βάλει τα δυο πόδια σ' ένα παπούτσι!

    Αυτό με τις δύο κατηγορίες γυναικών πολύ θα ήθελα να το ακούσω να το μάθω και εγώ. Για παίξε μπάλα. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aααα εντάξει, αν είναι για βυζιά, εδώ είμαστε. Το 'χω, χαχαχαχα.
    Ας σοβαρευτώ όμως όπως μου αρμόζει,(γελάει μέχρι και το συκώτι μου :p).
    Από πίπες ιντερνετικές, άλλο τίποτα. Μη δίνεις σημασία.
    Φιλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Αντωνης

    Δεν μπαινουν δυο ποδια σε ενα παπουτσι... εκτος αν ο αλλος ειναι χομπιτ!
    Ειπαμε αυτο για τις κατηγοριες πρεπει να γινει ξεχωριστη αναρτηση. Αλλα δεν θα με καταλαβετε γι' αυτο το αφηνω στην απεξω.

    @ Bre Melaxrinaki

    Καλα το 'χεις και ακομα δεν μου εχεις στειλει; Τι περιμενεις; :P

    Δε δινω σημασια, γενικα. Εμμονη απο τον "χαμενο" του Νικου Νικολαιδη αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγκριτικά μ' αυτές που έχετε πει..assτο.

    https://www.youtube.com/watch?v=Sv4ft8LxT6k

    Με έπιασαν κάτι συναισθηματικές αναγούλες, φεύγω λελούδι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανωνυμε θες να πεις οτι δεν τα λεω καλα; Γιατι; Ειμαι πολυ καλος στην anal-υση! :P

    Συναισθηματικες αναγουλες ευτυχως δεν με εχουν πιασει ποτε, κατι λιγουρες που και φου μετα απο κανα "γαρο"! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. υπερanalύεις..αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανωνυμε βαριο-μουνα γι' αυτο. Συγχωρεσε με δεν θα το ξανα cum-ω! :P

      Διαγραφή