Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2017

Δεν πάγωσε η τσιμινιέρα, το μυαλό σου πάγωσε... ΜΑΛΑΚΑ

Ωραία τα χιόνια μου είπε ένας χθες. Ωραία τα χιόνια, ναι, για τα παιδιά που δεν θα έχουν σχολείο, για αυτούς που δεν τους επηρεάζει η κρίση,  γι' αυτούς τους καλοβολεμένους που δεν θα πάνε στη δουλειά. Για τους άλλους όμως τα πράγματα δεν είναι καλά και δεν θα πω τα κλισέ για τους άστεγους ανθρώπους που βρίσκονται στο δρόμο, αλλά για αυτούς που εσύ ο ίδιος "εξουσιάζεις" με τη μαλακία που σε δέρνει.

Είναι δυνατόν ρε φίλε χθες το βράδυ να κάνεις παραγγελία φαγητού -delivery; Αλλά ξέχασα είσαι εσύ ο ίδιος που πας και ψωνίζεις Κυριακές, που φωνάζεις όταν κλείνει ο δρόμος από μια συγκέντρωση, που φωνάζεις πως δεν υπάρχει κράτος όταν κάνει απεργεία ένας κλάδος κλπ. Είσαι όμως και ο ίδιος που όταν πάθεις κάτι κραυγάζεις για βοήθεια! Αυτή είναι η κοινωνία του προσωπικού συμφέροντος.

Σε άλλα νέα τώρα επειδή έχει πολύ κρύο κορίτσια προτίθεμαι να μου τον δαγκώσετε! Άλλωστε η μόνη καλή άσπρη μέρα είναι αυτή που βρέχει σπέρμα! :P



17 σχόλια:

  1. Κουνούσανε μηχανάκια; Δεν τους είπανε από το μαγαζί να φάνε τ' αρχίδια τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φοβάμαι πως ένα γενναιόδωρο φιλοδώρημα που (ίσως) θα δώσουν, θα σβήσει όποια φωνούλα λογικής και συμπόνιας υπήρχε μέσα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕ ΆΝΤΕ ΜΟΥ ΣΤΑΔΙΑΑΛΟ ΣΟΥΡΓΕΛΟ, ΤΟΣΟΙ ΚΑΘΗΛΩΜΈΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΟΎΤΑ ΚΑΝΟΥΝ Κ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΗΘΙΚΉΣ, ΤΟΥΜΠΕΚΙ

      Διαγραφή
    2. @ Ανωνυμος

      Μη γραφεις κεφαλαια ειμαστε σε μονιμο πονοκεφαλο τις τελευταιες μερες! :P

      Διαγραφή
  3. @ Προεδρος Α.Π.Ι.

    Και ειναι μονο οτι τα κουνουσαν, αλλα ετρεχαν κιολας. Γιατι; για 3€ την ωρα ρε μαγκα. Εγω αν εκανα delivery θα τους "φαε ενα μαλακα, σαν και σενα"

    Τα αφεντικα στ' αρχιδια του φιλε, κερδος βγαζει δε θελει χασουρα.

    @ Casper85

    Ναι τους εχουμε δει και τις καλες μερες τι φιλοδωρηματα δινουν οι περισσοτεροι οταν βγαινουν εξω... επισης πολλοι ειναι της αποψης "δουλεια τους ειναι". Tι να πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν κουνιούνται τα ντιλίβερι. Εμείς τι θα φάμε ρε σκατoκέφαλε; Την επιληψία σου; ΜΑΛΑΚΙΖΜΈΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανωνυμε Μολις διαβασα τη λεξη επιληψια ενα πραγμα μου ηρθε στο μυαλο το παλιο συνθημα που φωναζαμε "Με πιανει σχιζοφρενεια θρυλε ολε ολε βαραω επιληψια θρυλε ολε ολε οταν φωναζω απο την 7 θρυλε ολε ολε γαμιεται η 13 θρυλε ολε ολε"

      ΜαλακιΖΜενο, οπως λεμε σεΚΣυ και τετΧοιος; :P

      Διαγραφή
    2. έχω χαζέψει χωρίς ντιλίβερι άσε που όταν τους πήρα τελέφωνο αυτοί μου είπαν πως χιονίζει νιενιεχ..μαλακιζμένο

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγνώμη αλλά γυμνούς να κάνουν ντελίβερι με τα πόδια τους βγάλανε; Οι θερμό-κρασίες που πέσαν στην Αθήνα παλεύονται μια χαρά με τα σωστά ρούχα οπότε πιο είναι το πρόβλημα; Επίσης αυτό συμβαίνει με όλες τις εξωτερικές δουλειές. Οι ταχυδρόμοι που πάνε ποδαράτο; Δηλαδή τι να πούνε οι ντελιβεράδες σε άλλες χώρες; Απλά δεν είναι τόσο γκρινιάριδες.
    Επίσης, ακόμα το λένε αυτό το "Αν ψωνίζεις τις Κυριακές, ετοιμάσου να δουλέψεις τις Κυριακές!" σαν κάτι κακό; Νόμιζα ότι το είχαμε αφήσει πίσω μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λαθος Ταινιες ολα αυτα καλα που λες αλλα σε αλλες χωρες. Και οχι στην Αθηνα (εγω ειμαι απ' τον Περαια) δεν ειμαστε συνηθισμενοι σε τετοιες θερμοκρασιες σε κατι τετοια, ουτε στα χιονια. Και επειδη λοιπον συμβαινει μια φορα στο τοσο, εε μια φορα στο τοσο ας μην φαω σουβλακια το βραδυ ας κανω κανα αυγο.

    Οσο για τη δουλεια την Κυριακη, εννοειται πως ειμαστε εναντια. "Ποτε την Κυριακη" Ποσο μαλλον οταν οι Κυριακες δεν πληρωνονται, οταν οι υπαλληλοι δουλευουν χωρις διπλο μισθο εκεινη τη μερα, οταν δεν υπαρχει ασφαλεια στο ΙΚΑ οταν δεν την παιρνουν ρεπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. νιώθω ενοχές τώρα, αλλά... αν δεν είχες μαγειρέψει την προηγούμενη μέρα, δεν είχες προλάβει να φας στη δουλειά μεσημέρι και δεν είχες προλάβει να ψωνίσεις ούτε αυγό..γιατί.. γυρίζοντας από τη δουλειά σου σε άφησε το αυτοκίνητο λόγω βλάβης στη μέση μιας λεωφόρου και περίμενες την οδική 2 ώρες, αφού είχες γίνει παγωτό.. πες μου τι θα έκανες!! καλή χρονιά να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Evonita καλη χρονια κατ' αρχην και σε σενα.

    Εξεφρασα την δικη μου γνωμη πανω στο θεμα, επειδη εκεινο το απογευμα/βραδυ ημουν εξω και εγω στο δρομο και δουλευα και εφαγα και κρυο και χιονι και ας μην εκανα delivery. Ο καθενας πραττει οπως θελει, δεν ειμαι εδω για να κουμανταρω τους ανθρωπους. Οπως δεν χρειαζεται παντα να συμφωνουμε σε ολα. (:

    Παντως αν θες την γνωμη μου εγω θα πηγαινα στο κεντρο της Αθηνας για δυο γεματα και ζεστα πιατα πατσα, εχω βρει κατι ωραια μαγαζια, απο το πρωι σερβιρουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η αλήθεια είναι πως λίγο πολύ όλοι με κάποιο τρόπο ταλαιπωρηθήκαμε ή ταλαιπωρήσαμε κόσμο με το χιόνι! Ας είμαστε καλά..ο πατσάς είναι μπλιαχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν και δεν χρησιμοποιώ ντελίβερι, ο σουβλατζής είναι δίπλα στο σπίτι μου, φοβάμαι πως αν δεν έπαιρνε κόσμος για να του πάνε φαγητό σπίτι απλά θα έχανε το νυχτοκάματο ο ντελιβεράς. Διότι δυστυχώς οι περισσότεροι θα ρίσκαραν στους παγωμένους δρόμους με το παπί για αυτά τα λίγα χρήματα. Τέτοια είναι πλέον η ανάγκη :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Evonita

    Ευτυχως παει περασε, μεγαλωνει η μερα, ερχεται καλοκαιρι! (:

    @ Mahler76

    Ναι παιζει και αυτο που λες, αλλα ρε γαμωτο ηταν μια μερα. Με την ιδια λογικη που δεν παω εγω στο σουβλατζιδικο απεναντι να τα παρω επειδη κρυωνω γιατι να βγαλω τον αλλον εξω;

    Καλα οσο για τους ντελιβεραδες δυστυχως και αυτοι ειδικα η πιτσιρικαρια καπου το εχει χασει, προχθες ενας μπροστα μου το πρωι περασε με κοκκινο και τον χτυπησε αυτοκινητο. Και σκεφτομαι, γιατι ρε πουστη μου να ρισκαρεις τη ζωη σου για 3€/ωρα; Δεν μπορεις να περιμενεις να γινει πρασινο; Τι θα γινοταν αμα πηγαινε πεντε λεπτα πιο μετα τον καφε στον μαλακα που τον παρηγγειλε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς τους ντελιβεράδες πελάτες και αφεντικά τους έχουν με το χρονόμετρο. Και είναι τέτοιες οι ανάγκες για λίγα ευρώ που όπως λες διακινδυνεύουν τις ζωές τους :(

      Διαγραφή