Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2016

Τόσα μούσια κι ούτε ένα αντάρτικο


Τι γίνεται ρε μάγκα, με αυτή τη μόδα; Έχουμε πήξει στους "Τζιχαντιστές" στην Ελλάδα. Ήμουν μέσα στο ΜΕΤΡΟ σήμερα και νόμιζα πως θα πάμε για την Επανάσταση στο Σύνταγμα. Συζητούσαν δύο τύποι μέσα στο βαγόνι περί του πως περιποιούνται τα γένια τους -και να πω ότι είχαν κιόλας, πάει στο διάλο- σαν σκόρπια διαδήλωσει του ΚΚΕ ήταν. Και πάνω που κρυφογέλαγα με το πόσο μαλάκες είναι, ήρθε ο άλλος να με ρωτήσει αν βάζω μαλακτική στα γένια... Συνέλθετε ρε! Γαμώ τα στερεότυπά σας. Σας σέρνουν οι γυναίκες απ' τον πούτσο, λες και αν είσαι ξυρισμένος δε γαμάς. Δεν κάνουν τα γένια τον άντρα.

Και όπως λέει και μια "φίλη" μου, "δεν εμπιστεύομαι ποτέ άντρες με γένια, αργά ή γρήγορα θα ξυριστούν!!!"

Υ.Γ.1 Μια συμβουλή, ο "σωστός" ο μουσάτος οταν τρώει δεν λερώνεται. Γατάκια...

Υ.Γ.2 Μήπως ήρθε η ώρα μετά από πάααρα πολλά χρόνια να ξυριστώ;

Όπως καταλαβαίνετε πολλά νέα από το πουθενά...


16 σχόλια:

  1. ψηφίζω ξύρισμα, έχω βαρεθεί να βλέπω μούσια (αν και φαντάζομαι εσύ τα είχες από before it was cool).
    Αξυρισιά ναι. Μούσι παπαδίστικο όχι, παιδιά μου. ντον'τ ντου ιτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααααα εμένα μου αρέσει το μούσι! Το μούσι το κανονικό. Το κάπως περιποιημένο. Το ούτε πολύ κοντό, ούτε πολύ μακρύ. Και των πέντε ημερών αξύριστο μου αρέσει. Όχι λιγότερων ημερών, διότι τσιμπάει!
    Φυσικά, πιο πολύ από όλα μου αρέσει το κομμάτι του Άρχοντα, που συνοδεύει την ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Το κοριτσι που ηθελε πολλα

    Απο τα 19-20 και μετα η μονη φορα που ξυριστικα ηταν στον "προβατοποιειο" (βλ, στρατο) αλλα εκεινη την περιοδο σπανια εβλεπα τον εαυτο μου στον καθρεφτη. Αν και ακομα και εκει μεσα εχω μεινει μερχι 8 μερες αξυριστος και τους φωναζω "εγω ειμαι ανταρτης και θα σας σκοτωσω ολους!"

    Δεν με ενοχλουν τα γενια, με ενοχλει ο καθημερινος σχολιασμος και να ρωτανε ολοι γιατι εχεις γενια;/Πας για παπας;/Γιατι δεν τα ξυριζεις λιγο;/Εισαι hipster; κλπ

    Εγω παπαδιστικο δεν ειχα ποτε, "Βελουχιωτικο" ομως πολλες φορες! :P

    @ Αρτιστα του βωβου

    Αρχηγος ειναι ρε συ! Ακου Αρχοντας ποιος ειναι ο Βοσκοπουλος; :P

    Κομματαρα και στο video clip δινει ρεσιταλ ηθοποιιας! Ο Cave εχει πει θεικη ατακα για το μουστακι απο οταν το ειχε αφησει "ενας αντρας χωρις μουστακι ειναι το ιδιο ασχημος σαν μια γυναικα με μουστακι" Λες να αφησω ενα; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, Αρχηγός. Αλλά ποιος είναι αυτός ο Βοσκόπουλος;

      Και δεν αφήνεις ένα μουστάκι; Τι έχουμε να χάσουμε;

      Διαγραφή
    2. Eεε και εσυ ποιος ειναι ο Βοσκοπουλος, ολοκληρη Γκερεκου εχει για γυναικα και τι γυναικα, γυναικα αν και Πασοκα... ή ξεχναμε τη Παπαδημητριου που εβγαινε στα παραθυρα του Ευαγγελατου για το διαζυγιο τους; Ιστορικες εποχες των 90s.

      Σωστα... τριχες ειναι! :P

      Διαγραφή
    3. Άσε με παιδί μου να τον αγνοήσω! Να κάνω πως δεν τον ξέρω! Αφού τον σιχαίνομαι. Για τον Βοσκόπουλο λέω.

      Διαγραφή
  4. Αφού οι γυναίκες θέλουν τους άντρες με γένια γιατί δε ζητάμε και εμείς από αυτές να φουσκώσουν το στήθος τους; Έτσι είναι κανονικά το δίκιο. Χαχαχα Εμένα πάλι μετά τις τρεις μέρες με πιάνει φαγούρα όποτε το έχω παρατήσει το άθλημα άσε που είμαι παντρεμένος όποτε...

    8 μέρες στο στρατό αξύριστος ρε θηρίο, πόσες φυλακές είχες αρπάξει σε όλη σου τη θητεία; Πάντως με την εικόνα που έβαλες νομίζω πείστηκε και ο τελευταίος πως είσαι αναρχικός.... τεράστια μορφή! Μαζεύτηκε από την προηγούμενη βδομάδα η παρέα εκεί πάνω. ;)

    Καλά και ο Cave όπως τα λες αρχηγός, από τους αγαπημένους μου καλλιτέχνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει, το στηρίζω το Βελουχιώτικο!

    Αντώνη, να φουσκώσουμε στήθος δύσκολο, αν θέλετε να αφήσουμε κώλο ευχαριστώς :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Αντωνης

    Γιατι ρε συ τα μεγαλα βυζια ειναι ωραια στις ομορφες γυναικες! Χαχαχα :P

    Καμια δεν εφαγα και εκανα πολλα, παρα πολλα, βεβαια ηταν λιγοτερα απο τα ψυχολογικα που περασα. Κρατιομουν βλεπεις. Ο Σιενφουεγος ηταν ο μονος που επιασε αιχμαλωτο τον Τσε!

    @ το κοριτσι που ηθελε πολλα

    Τωρα που αρχισε ο αερας Δεκεμβρη να μυριζει θα δεις πολλους Βελουχιωτηδες! :P Μην αφησετε κωλο γιατι μετα δεν θα εχουμε που να κατσουμε στο ΜΕΤΡΟ θα πιανετε δυο θεσεις! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα μου αρέσει ο άντρας να έχει μουσάκι, είτε λίγο, είτε πολύ, αρκεί να νιώθω αυτό το τσίμπημα που προσωπικά, με εξιτάρει. Το καλοξυρισμένο προσωπάκι που γυαλίζει, αυτό το baby face στον άντρα, ποτέ δε μου άρεσε. Και αυτό, όχι τώρα τελευταία, που το έκαναν το μούσι μόδα. Ανέκαθεν, όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, πάντα με τραβούσαν οι μουσάτοι, χιχιχι. Άποψή μου φυσικά, γούστα είναι αυτά. Άλλες θέλουν λεία επιδερμίδα και άλλες λίγο αγριάδα στο δέρμα. :p
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Bre Melaxrinaki επικοινωνια να υπαρχει και οι τριχες βγαινουν. Το θεμα ρε παιδια ειναι πως πλεον ανεξαρτητως φυλου ασχολουμαστε περισσοτερο με την εξωτερικη μας εμφανιση παρα με το πως θα μιλησουμε οταν την πεφτουμε ο ενας στον αλλον. Χανεται η μαγεια... οι τριχες δε μιλανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν είναι να μιλάμε για μαλακτική στα γένια να πάμε να ξυριστούμε καλύτερα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε mahler76 μια αποτριχωση στον πουτσο χρειαζεται, τι διαολο εχουμε δει και δυο - τρεις σοβαρες τσοντες! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα οι ατάκες σου σκοτώνουν ρε κερατά! Πόσο θεούλης; Να πιάσουμε ξυράφια δηλαδή; :P Αλλά εγώ είμαι παντρεμένος έδεσα τον γαϊδαράκο!

      Διαγραφή
    2. Αντωνη εχω υπαρξει και κερατας αλλα τοτε επαιζα εγω στην τσοντα -στρατος βλεπεις- και δεν ειχα και πολλες ατακες, μου τις εκοψε η σκηνοθετης!! :P

      Αφου εισαι παντρεμενος ασε και καμια ελευθερη για μας ρε, μονοφαγα!

      Ασχετο, οποιος ειπε οτι η γκολαρα του Ιντεγιε ηταν οφσαιντ και δε επρεπε να μετρησει να παει να παρακολουθει ποσα αυτοκινητα περνανε στο δαχτυλιδι της Κηφισιας και να αφησει το ποδοσφαιρο για αυτους που τους αρεσει.

      Διαγραφή
    3. Εεεμ τι πήγες και εσύ έχοντας κοπέλα στο στρατό; Έπρεπε να το περιμένεις! Εντάξει όμως πέρασε κι αυτό, όλα περνάνε κάποια στιγμή δεν είσαι ο μόνος, όλους μας έχουν κερατώσει! :P

      Γκολάρα δε λες τίποτα και βγήκαν τώρα να λένε για οφσάιντ... λες και μπαίνουν κάθε Κυριακή τέτοια γκολ!

      Διαγραφή