Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2016

Ηλεκτρικός Θησέας και τα λοιπά...


Δεύτερη χαρά μέσα στην προηγούμενη εβδομάδα μετά την αρρώστια του υιού Πλεύρη ήταν κάτι φάπες που έφαγε ο φασίστας βουλευτής της Χρυσής Αυγής Γερμενής. Βγήκε σύσσωμη λοιπόν η πολιτική σκηνή μαζί με τους νοικοκυραίους πολίτες να καταδικάσουν το "επεισόδιο", αυτά τα πράγματα είπαν καλό είναι να μην γίνονται μάλιστα.

Θα σου πω λοιπόν και τι δική μου άποψη. Δεν καταδικάζω τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται, αφού όποιος, υποκριτικά, υποστηρίζει κάτι τέτοιο δεν έχει κανένα πρόβλημα με την κρατική βία, τη ταξική βία ή την βία των πολέμων. Καταδικάζω τη βία ανάλογα με το που στρέφεται.

Όταν πριν λίγες μέρες ο Κασιδιάρης είπε για την επίθεση στους προσφυγές ότι δεν κατάλαβαν τα επιχειρήματα τους -γιατί πάντα κάνει διάλογο η Χρυσή Αυγή- τότε έπεσαν και μερικά χαστούκια, δεν σε είδα καλέ μου νοικοκύρη να αντιδράς, εκεί δεν σε πείραξε η βία. Τελικά τι θες από τη ζωή σου; Ή καλύτερα ποια είναι η ζωή σου;

Στα φρέσκα νέα τώρα, σήμερα ξεκινάει το εφετείο του Τάσου Θεοφίλου -ποιος είναι αυτός θα μου πεις- αν και όταν θα τον ψάξεις στο internet θα πεις ότι είναι τρομοκράτης... δεν πειράζει, δεν περίμενα κάτι διαφορετικό. Ένα απόσπασμα από το τελευταίο του κείμενο για όποιον ενδιαφέρεται και παρακολουθεί χρόνια τώρα την υπόθεση.

"...Εγώ με τη σειρά μου θέλω να τονίσω ότι όπως και στο πρωτόδικο έτσι και στο εφετείο δεν θα δηλώσω αθώος και δεν θα παρακαλέσω κανένα δικαστή να με πιστέψει. Δεν είμαι αθώος. Στον ταξικό πόλεμο επέλεξα πλευρά με τους αδικημένους και τους καταπιεσμένους, με τους αποκλεισμένους και τους κυνηγημένους, με τους ενόχους και τους κολασμένους. Οργανώθηκα πολιτικά στον αναρχικό χώρο με το μεγαλεπήβολο πράγματι στόχο να πλήξω τις κοινωνικές, πολιτικές και οικονομικές δομές του κεφαλαίου και του κράτους του. Όμως αρνήθηκα, αρνούμαι και θα αρνηθώ ξανά τις πράξεις που μου καταλογίζουν. Δεν υπήρξα ποτέ μέλος της ΣΠΦ, δεν συμμετείχα στη συγκεκριμένη ληστεία και προπαντός δεν σκότωσα και δεν θα μπορούσα να σκοτώσω για οποιονδήποτε λόγο και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες έναν άοπλο πολίτη..." 

Καλή σου εβδομάδα καλέ μου νοικούρη, κοιμήσου ήσυχος κι απόψε!

4 σχόλια:

  1. Συμμερίζομαι στο έπακρο και τη δεύτερη χαρά σου!
    Τώρα, το παράλογο και συνάμα πάρα πολύ εκνευριστικό στην όλη υπόθεση του Θεοφίλου, είναι ότι ενώ δεν υπάρχει καμία απόδειξη για την ανάμιξή του, είναι στη φυλακή.
    Δηλαδή, ώρες-ώρες, έχω την εντύπωση ότι ζω τη ζωή μου μέσα σ' ένα έργο του Ιονέσκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρτιστα του βωβου απο την ανακοινωση που εβγαλε για την αναληψη ευθυνης η Καταληψη Επαυλης Κουβελου ο ενας που ηταν μαζι με τον Γερμενη πηγε να βγαλει το κουμπουρι του. Βεβαια αυτα ειναι ψιλα γραμματα για να τα διαβαζει ο κοσμος και να τα μαθαινει.

    Οσο για τον Θεοφιλου... οσοι εχουμε διαλεξει να βρισκομαστε στην μερια της αναρχιας ξερουμε οτι στο προσωπο του Θεοφιλου βλεπουμε και το δικο μας προσωπο. Ενας ανθρωπος εφαγε 25 χρονια φυλακισης για κατι που δεν εκανε και ενω το ιδιο το δικαστηριο αποδεχτηκε. Απλα καποιος επρεπε να πληρωσει και ξαναρχισαν απο το μηδεν τη δικη. Αν δεν ηταν ο Θεοφιλου μπορει να ημουν εγω ή καποιος αλλος φιλος, δεν ειναι δυσκολο να σε "τσιμπισουν" και να σου χρεωσουν μεχρι και τον φονο του Καποδιστρια αυτοι. Αλλα παντα ετσι ηταν η ΕΛ.ΑΣ. ... τωρα θα τη μαθουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσι που ηθελες πολλα εγω τα λεω, εγω τ' ακουω ομως! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή