Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2016

Κανένας σεβασμός πια;


6 σχόλια:

  1. Φαντάζομαι όταν αναρωτιέσαι "Κανένας σεβασμός πια;" εννοείς την τωρινή ομάδα του Ολυμπιακού. Και μου βάζεις (ως σύγκριση) φωτογραφία εποχής Αναστόπουλου; Γιατί; Κάνατε τότε ευρωπαϊκές πορείες και δεν το θυμάμαι; Το πολύ - πολύ να περνούσατε κανένα γύρο (με το ζόρι)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ μαζί σου είμαι, το ξέρεις!!!
    Χαιρετώ και πέρνα όποτε μπορείς, έχεις κληροδότημα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Baladeur

    Ποιος μιλησε για Ευρωπαικες πορειες; Ευρωπαικη πορεια ειναι να σηκωσεις ενα κατσαρολι. Εβαλα αυτη τη φωτο γιατι αμα εβαζα τον Γραμματικοπουλου θα πηγαιναμε πολυ πισω... τοτε που ολοι επαιζαν για τη φανελα. Ο "μουστακιας" ομως ακομα και τοτε που η μπαλα εγινε επαγγελμα σεβοταν τη φανελα και την τιμουσε. Οχι δηλαδη μονο ο Αναστο αλλα και πολλοι αλλοι (και οχι μονο στον Ολυμπιακο). Οι σημερινοι ειναι απλα παρτακιδες και για τη φετινη χρονια δεν φταινε μονο οι παικτες που δεν βγαζουν ψυχη στο γηπεδο, αλλα κατα κυριο λογο ο χοντρος που οπως εχω ξαναπει ειναι ο χειροτερος προεδρος στην ιστορια του Ολυμπιακου.

    Αν δεν σεβονται την ομαδα λοιπον ας σεβαστουν τον κοσμο, που ξοδευει χρονο και χρημα για να βλεπει την ομαδα.

    @ Bre Melexrinaki

    Θα περασω, να δω. Ειμαι δουλεια ακομα! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω σε ποιο πράγμα αναφέρεσαι, αλλά θα συμφωνήσω! Κανένας σεβασμός πια!
    Καλό μήνα Μανόλο7!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρτιστα του βωβου καλα κανεις και συμφωνες γιατι θελω συμμαχους! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή