Τρίτη, 31 Μαΐου 2016

Άντε Γειά !!!

Στο τελευταίο ματς δε χρειάζονται οι αναλύσεις... αρχιδάτη νίκη. Μόνο αυτό μπορεί να πει κάποιος.

Φέτος ίσως και να ήταν η καλύτερη σειρά τελικών των τελευταίων 20 χρόνων. Break στο break και ο τέταρτος τελικός με δύο παρατάσεις, buzzer beaters και καλό θέαμα. Φέτος όμως ίσως να ήταν και οι πιο ξενέρωτοι τελικοί των τελευταίων 20 χρόνων στο θέμα εξέδρας.

Ο Σπανούλης μπορεί να είναι "αντιπαθητικός", μπορεί όταν τον βλέπεις σε άλλα ματς να τον βρίζεις για τις επιλογές του όμως καλώς ή κακώς χάρη σε αυτόν έχουμε πάρει δύο Ευρωλίγκες και φέτος ένα δύσκολο πρωτάθλημα. Είναι γεννημένος για τέτοια παιχνίδια και σήμερα το ήθελε όσο κανείς άλλος, αυτός ήταν και ο λόγος που πήρε την ομάδα πάνω του.

Εσείς που βρίζατε τον Σφαιρόπουλο, να δω ποιον άλλον θα θέλατε να είχατε στον πάγκο και να μου πείτε σε ένα τέτοιο ματς πόσες τεχνικές ποινές θα είχε φάει. Χρόνια είχα να συμπαθήσω προπονητή στο τμήμα του μπάσκετ και ο Σφαιρόπουλος με κέρδισε από την πρώτη στιγμή.

Σήμερα ήταν και το τελευταίο παιχνίδι του μυτόγκα του Διαμαντίδη, έφυγε όπως ακριβώς του άξιζε, ηττημένος από τον Ολυμπιακό, με χαμένο πρωτάθλημα και με τον Σπανούλη να του βαράει τρίποντο buzzer beater μπροστά στα μούτρα. 

14 σχόλια:

  1. Θα σου πω μιαν αλήθεια:
    Μα τον ύψιστο όταν διάβασα οτι πήρε πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός σε σκέφτηκα,χάρηκα και ήρθα σφαίρα για να δω πως το γιόρτασες.
    --ΣαλιάγκιΤοΕυχόμενοΠάνταΤέτοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχως Σαλιαγκι το γιορτασα οπως επρεπε σπιτι μου και να φωναζω τα συνθηματα που ηθελα. :P

    Αλλα γιατι το διαβασες; Δεν το εβλεπες live; Μπας και δεν εισαι Ολυμπιακος;

    "Πουστη και πρεζακια Γιαννακοπουλε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟχι!! Μη μου το κάνεις αυτό,ρε αλήτη!Κι είχα μεινει καθαρή απο αυτο το σύνθημα για πάνω απο 6μηνο!
    Αφου τα έχουμε πει καλέ...Γονιδιακά είμαι ολυμπιακός ένεκα του πατέρα,κατα τα άλλα ο Σιγάλας είπαμε οτι δε παίζει πια ε?
    --ΣαλιάγκιΤοΕρωτοχτυπημένοΜεΤονΣιγάλαΚάπουΕκειΣτο90

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε Σαλιαγκι ποιος Σιγαλας; Σε λιγο θα πεις οτι χθες επαιξε και ο τιτανοτεραστιος Θυμιος Μπακατσιας! O οποιος ειχε βαλει μεχρι και 3ποντο στο ιστορικο 5ο τελικο του 96 που τους ειχαμε βαλει 35 ποντους με το συμπαθειο! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τη πω τη μαλακια μου γιατι τέτοιος άνθρωπος είμαι κι ας σου καταστρεψω το post:
      Το Μπακατσιάς θα έκανε καλό όνομα για κατεψυγμένα προιόντα.Ετσι οπως το ακουω μου φερνει κατεψυγμένο αρακά στο μυαλό.
      --ΣαλιάγκιΤοΣυνειρμικάΑνισορροπο

      Διαγραφή
    2. Τετοια εισαι; Αμα σου ξαναχαλασει ο δισκος εγω δεν σου ξανανοιγω το pc και αν το κανω ουτε τις μισες βιδες δε θα κουμπωσω στο κλεισιμο! :P

      Διαγραφή
    3. Σταμάτα,ρε γρουσούζη και μου ζεσταίνεται τωρα τελευταία!!!! Κι επίσης δε θέλεις να σου πω οτι θα μπορούσε να είναι μόνο μια η βίδα...Παρολαυτά είσαι εξαιρετικός μάστουρας που λες κι εσύ και γιαυτό δε θα πω τίποτα!
      --ΣαλιάγκιΤοΔεΞέρειΠωςΝαΥπογράψειΓιατίΔενΕχειΈμπνευσηΑυτήΤηΣτιγμήΑλλαΟτανΤουΕρθειΘαΞαναγυρίσειΚαιΘαΧτυπήσει

      Διαγραφή
    4. Ειμαι καλος μαστουρας γιατι εχω καλες ακρες! :P

      Μη με απειλεις εμενα οτι θα ξαναγυρισεις... δε φοβαμαι! Χαχαχα

      Διαγραφή
  5. Τα θερμά μου συγχαρητήρια για την ομάδα σου!
    Πάντα τέτοιες χαρές να σου δίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαλτή είσαι Κουμπάρα;;;;; Χαρές στο Γαύρο εύχεσαι;;;;

      Διαγραφή
  6. Αρτιστα του βωβου οποιος ειναι Ολυμπιακος το Μαϊο μονο χαρες εχει μη κοιτας τον mahler που κλαιει! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ψηλέ, θα τα πούμε του χρόνου. Κάθε χρόνο δεν είναι του φάρδους όπως και φέτος.

      Διαγραφή
  7. Πήρατε έναν τίτλο άμπαλοι και χαιρόσαστε. Σας έχει γλεντήσει άπειρες φόρες ο Διαμαντήδαρος και ένας λόγος που είναι ΤΟΣΟΣ ο πάτος του Σπανούλη είναι ο Δήμήτρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πατος του ειναι μεγαλος γιατι τον πηδαει η Χοψονιδου! Χαχαχα στανταρ τρωει παντοφλα σπιτι, φαινεται ο αντρας! :P

      Διαγραφή