Τετάρτη, 18 Μαΐου 2016

Η αξία του ηττημένου δίνει δόξα στον νικητή

Τα πράγματα για χθες είναι απλά, αναλύση για ένα ματς κάτω του μετρίου δεν μπορείς να κάνεις. Μια ομάδα είχε την μπάλα όλη την ώρα αλλά δεν έκανε φάση και η άλλη κοιτούσε τη μπάλα να πηγαίνει από τον έναν παίχτη στον άλλον και περίμενε.

Δεν έχω να γράψω κάτι, συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του Διαμαντόπουλου στο άρθρο που ανέβασε στο Sport24.gr "Ποιοί ήταν οι κύριοι;"

Υ.Γ.1 Τελικός χωρίς οπαδούς δεν είναι τελικός.

Υ.Γ.2 Καλό καλοκαίρι Ολυμπιακέ μου!

Υ.Γ.3 Ντέμη είσαι πουστάρας και μεγάλος κέρατας γιατί γαμιέται η Βανδή με τον Αλεξανδρή.

6 σχόλια:

  1. Με κίνδυνο να φάω ξύλο,θα πάρω το θάρρος και θα ρωτήσω: το ΥΓ3 το ξέρουμε σίγουρα ή είναι απλά κακοήθειες του κόσμου?

    --ΣαλιάγκιΤοΞεκούδουνοΜαΚαιΠεριεργοΣυνάμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σαλιαγκι τοσο σιγουρο οσο οτι οι παναθηναικοι εχουν γαυρο μπαμπα! Θα το πουμε και αυτο αυριο στο ΣΕΦ. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανωλάκη λίγα για τους Βάζελους χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Ρε σύγαυρε καλά τα λες και καλά τα λέει και ο Διαμαντόπουλος, τον άκουσα και χθες στο ράδιο. Πράγματι η ομάδα μας ήταν πολύ κακή χθες με τους παίκτες να έχουν στο μυαλό τους τις διακοπές. Το κακό είναι πως έβγαλαν και γλώσσα οι αεκτζήδες και νομίζουν πως έχουν ομάδα. Το τι έχω ακούσει και το τι έχω διαβάσει από χθες δεν περιγράφεται. Λες και είδαν άλλο ματς, μιλάνε για υπερομάδα η οποία όπως σωστά έγραψες έβλεπε τη μπάλα που παίδευαν οι δικοί μας άσκοπα.

    Όσο για το τελευταίο σύνθημα φαίνεται πως είσαι της παλιάς σχολής και χρόνια στο κουρμπέτι. Βέβαια είναι και αυτό το μπανερακι του συνδέσμου που έχεις βάλει οπότε, δε γίνεται να μην είσαι "μάχημος"! ;)

    Και τώρα τελικοί στο μπάσκετ με τον Παναθηναϊκό, άντε να δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πέρασα απλά να πω ένα γεια και να φύγω τρέχοντας, για να μην αρχίσεις να μου ρίχνεις τίποτα μπινελίκια, επειδή είμαι και άσχετη με το άθλημα, αλλά ταυτόχρονα δηλώνω και ΑΕΚ, διότι στο σόι μου μέσα είμεθα όλοι ΑΕΚ, πάππου προς πάππου, χωρίς να απασχολεί κανέναν μας τόσο οι επιδόσεις της ομάδας, όσο και με ποιόν γαμιέται η Βανδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Αντωνης

    "Καθε μερα, πολλες αλητειες και τα μυαλα μας κοκκινα βαμμενα"

    @ Αρτιστα του βωβου

    Εμεις ειμαστε παππου προς παππου Ολυμπιακοι και μας απασχολουν οι επιδοσεις και τα παντα. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή