Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2016

28 χρόνια ανωριμότητας

και συνεχίζουμε....


15 σχόλια:

  1. Έχεις γενέθλια; Πολύχρονος Μανώλη μου, να είσαι πάντα καλά και υγιής άντε και σύντομα μ' ένα κορίτσι.

    Υδροχοάκι είσαι ε; Έπρεπε να το είχα φανταστεί, είστε λίγο τρελοκομεία και πειράζετε πολύ της γυναίκες.

    Φιλιά όμορφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάπι μπέρθντευ Μανόλο7!
    Δωράκι με αγάπη, μια που μιλάμε για habit: https://www.youtube.com/watch?v=NuX2ogdlp0s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατ' αρχην να σας ευχαριστησω ολους, απο τους συντελεστες της ταινιας, τον παραγωγο, τον φωτογραφο, αυτους που με απειλουνε πως θα με σκοτωσουν, αυτους που με αγαπανε και αυτον που μου φερνει χορτο.

    Και παμε σε εναν εναν ξεχωριστα. :P

    @ Ελενη

    Ναι υδροχοος ειμαι αλλα και αλλο ζωδιο να ημουν την ιδια συμπεριφορα θα ειχα.

    Μακαρι (στην ευχη σου αναφερομαι).

    @ Αρτιστα του Βωβου

    Ευχαριστω, αγαπημενος Ταραντινο και αγαπημενο το Death Proof βεβαια αν και αυτο που την απογειωσε ειναι το lap dance της Φερλιτο υπο την μουσικη υποκρουση του Down In Mexico

    https://www.youtube.com/watch?v=59fquxso8Mw

    @ Λαθος Ταινιες

    Σε προλαβαν το πρωι, με πηρε τηλεφωνο πρωην γκομενα να μου ευχηθει και τρομαξα. Χαχαχα

    @ Mahler76

    Τι μπαρμπας ρε, επειδη δεν ξερω να βαφω καλα τα μαλλια μου και βαζω λιγο παραπανω ασπρη μπογια; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε συ πήγα να σε κάνω να το μαρτυρήσεις, αλλά είσαι σκληρό καρύδι. Τι μακάρι λες; Αφού τις προάλλες που χαιρετηθήκαμε στο ίδιο μαγαζί, σε είδα να "ερωτοτροπείς" με μια γυναίκα! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειδες βρε Ελενη τι λαθη κανεις; Βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα. Αμα θελησω ποτε να με βαλουν στην ηλεκτρικη καρεκλα θυμησε μου να σε παρω για δικηγορο.

    Της στιγμης ηταν η φαση. Τιποτα το ιδιαιτερο, ειμαι ελευθερος και ωραιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προεδρε ευχαριστω, περνα απο το μπαρ να παρεις μπυρες και τη μπαρμανα δωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κακώς, να μάθεις να είσαι κύριος απέναντι στις γυναίκες και να μην της κοροϊδεύεις για να κάνεις εσύ το κέφι σου. Μήπως όμως όλα αυτά γίνονται επειδή παλιότερα σε είχε πληγώσει καμιά γυναίκα; Να το ψάξεις.

    Άκου "μπαρμάνα" χαχαχα, λεξιπλάστης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε Ελενη ολες με εχουν πληγωσει, δε ρωταμε τετοια πραγματα. Αφου ειστε ακαρδες και παιζετε μαζι μου. :P

    Εγω παντα ειμαι κυριος και με τροπους, στο σεξ βγαζω και τις καλτσες!

    Μια χαρα στεκει η λεξη μπαρμανα, το θηλυκο του μπαρμαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά κι από το λίγο που σε ξέρω, βλέπω πως είσαι πολύ κοινωνικός. Όλη την ώρα κάνεις πλάκα, οπότε μάλλον εσύ παίζεις με τις γυναίκες. Βέβαια από την άλλη όταν σοβαρεύεις εκεί αλλάζει όλο το στυλ σου, και το βλέμμα σου γίνεται πιο αυστηρό.

      Έχεις δοκιμάσει ν' αλλάξει σειρά στους τρόπους "συμπεριφοράς" σου; Βέβαια γούστα είναι αυτά και η κάθε γυναίκα ζητάει διαφορετικά πράγματα από τον άντρα. Δεν είναι απόλυτο δηλαδή αυτό που λέω.

      Φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  9. Ελενη εχεις σκεφτει να αλλαξεις επαγγελμα και να γινεις συμβουλος σχεσεων;

    Εγω ξερω πως ολες οι γυναικες με θελουν για το κορμι μου, καμια για το μυαλο μου. Τετοια προβλήματα εχω στη ζωη μου. Αλλα τι να κανουμε ετσι ειμαστε εμεις οι ωραιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε να φτιάξω πρώτα τα δικά μου και μετά φτιάχνω και των άλλων ανθρώπων. Αν όμως πρέπει να συμβουλεύω άτομα σαν κι εσένα άστο καλύτερα, μάλλον μετά θα χρειάζομαι ψυχανάλυση!!

      Πάντως νομίζω πως ξέρω γιατί έχεις τέτοια συμπεριφορά και μάλλον ξέρω και πως μπορεί να "στρώσεις", άλλα ας μη μιλήσω! Χαχαχαχ

      Διαγραφή