Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2016

Όσοι επιμένουν στο "μεγάλο", χάνουν το "μεγαλείο" τους

Ομολογώ πως είμαι περίεργος άνθρωπος. Παρατηρώ εντόνως τους ανθρώπους, τις εκφράσεις τους, τις κινήσεις του, ακόμη και όταν μιλούν ή ψιθυρίζουν. Κάποιο το λένε περιέργεια, εγώ πάλι το κάνω γιατί με αφορά πολύ ο τρόπος σκέψης των ανθρώπων. Πείτε το μανία, πείτε το λόξα. Για τσιγάρα θα με στείλεις και θα πιάσω συζήτηση με τον περιπτερά για να μάθω τη γνώμη του για το όποιο θέμα. Έτσι είναι η φτιάξη μου πώς να το κάνουμε;

Χθες το βράδυ βρέθηκα σε μία παρέα όπου σχολίαζε τις σχέσεις αντρών-γυναικών. Αφού άκουγα προσεκτικά –ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΩ- στο τέλος κάνω σε δύο κορίτσια τη συγκλονιστική ερώτηση "Πώς θες να είναι ο άνθρωπος σου;!". Κι η άλλη μου έδωσε σαφή απάντηση. Μου μιλούσε για κανά πεντάλεπτο για ύψος, χρώμα μαλλιών, οικονομική κατάσταση και αυτοκίνητο. Επιφάνεια, με μια λέξη.  "Εσύ;" Με ρωτάει... Άναψα τσιγάρο, χαμογέλασα, σηκώθηκα και πήγα στη μπάρα να μιλήσω με τον Πάνο για τον Ολυμπιακό.

"Πώς να τον θέλω γλυκιά μου;! Υπάρχουν καλούπια;". Από αλλού ξεκινάει το βάσανο που γίνεται βάλσαμο, όχι από τα ύψη, χρώματα και σωματότυπους. Από τα έσω. Δεν θέλω δικηγορίνες, γιατρίνες και λεφτούδες. Αλλά κάποια που να κοπιάζει εντός της και να ζυμώνεται μέρα με τη μέρα. Κάποια που να την τρώει ένα σαράκι στην ψυχή κι αυτό το μάτι να 'χει βάθος. Κάποια που να αγωνιά που άργησα, να ανησυχεί που δεν έφαγα ή γιατί έβρισα τόσο σήμερα. Κάποια, που να μπορεί να βρίσκει νόημα στο αγουροξυπνημένο πρωϊνό με έναν καφέ στο τραπέζι κοιτάζοντας τα μάτια ο ένας τον άλλον χωρίς να χρειάζεται να μιλήσουμε. Κάποια που να θέλει να αποβλακώνεται μαζί μου μπροστά στο χαζοκούτι και να βλέπουμε τηλεκύβο ακόμη και στις τρεις τα ξημερώματα. Κάποια, που απλώς δεν θα μπορεί να περνά το ίδιο καλά χωρίς εμένα. Κάποια, που δεν θα ντρέπεται να μιλάει για μένα.

"Μαλακίες" θα μου πεις, όλα αυτά τα κάνεις και μόνος σου. Ναι, αλλά δεν αφήνετε λέω εγώ τις ανωτερότητες μερικοί - μερικοί. Ο έρωτας είναι η πιο καλή ντόπα κι αν εκ φύσεως έχεις κάτι να σου τρώει τα σπλάχνα και βρίσκεις ενδιαφέρον "στο άπειρο του ουρανού και στην αμυγδαλιά που άνθισε έξω από το σπίτι σου" θα σε αφορά να κάνει κι όλα αυτά που κι από μόνος σου μπορείς.
Όχι λοιπόν στους τοκογλύφους του έρωτα. Όχι στους παρελθοντολάγνους του έρωτα. Αλλά δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβεις για το τί άνθρωπο ψάχνω. Κάποιον που να καίγεται ολάκερος. Μυαλό και ψυχή. Και στην "καταστροφή" θα είναι εκεί να μου δείχνει πάντα ότι υπάρχει ζωή, χρώμα κι ελπίδα ακόμη. Το πιάσες; Αλλά όταν μου εκφέρεις άποψη φιλενάδα και έχεις ένα davindoff slim στο χέρι (πες μου τι καπνό φουμάρεις εδώ κολλάει) τι να πιάσεις και τι να μας πεις;

28 σχόλια:

  1. Σε γνωρίζω σε ενδιαφέρουσα ανάρτηση. Πάρα πολύ ωραία εκφράζεις τι ζητάς από τον άνθρωπό σου και με έβαλες να σκεφτώ για άλλη μια φορά (και να απογοητευτώ για άλλη μια φορά) πόσο δυσεύρετοι είναι οι άνθρωποι με το βάθος που περιγράφεις. Δηλαδή τραγικό. Είναι λες και έχει ρουφηχτεί η ανθρωπιά μας, το συναίσθημά μας, λες και είμαστε ναρκωμένοι ή υπνωτισμένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο έρωτας είναι η πιο καλή ντόπα... και θα μείνω σε αυτή σου τη φράση που πραγματικά όταν τη διάβασα άνοιξαν διάπλατα οι κόρες των ματιών μου!
    Να συνεχίσεις να έχεις αυτές τις ιδέες. Θα βρεθεί ΕΚΕΙΝΗ που θα γουστάρει να χαζεύετε το χαζοκούτι... να σου φτιάχνει τον πρωινό σου καφέ και να χοροπηδάει από ευτυχία με μιά σου έκπληξη...
    υγ: Είμαι κι εγώ μιά από αυτούς που παρατηρούν τους ανθρώπους εξονυχιστικά...
    Καλή σου Χρονιά και χαίρομαι που σε ανακάλυψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. -Ανατραπής είναι η λέξη που ψάχνουμε..
    -Λέτε να είναι ανατραπής? Για να δούμε... ααα! Τι κρίμα, δεν ήταν αυτή η λέξη.

    Με συγχύζεις και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι που γράφεις πράγματα με τα οποία συμφωνώ και μ ενοχλούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμμ, τόση ώρα ψάχνω να βρω τι να γράψω στο σχόλιο. Γράφω μια σειρά τη διαγράφω και ξανά πάλι τη γράφω και πάλι τα ίδια. Ξέρεις γιατί; Γιατί δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι, με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη στις "προδιαγραφές" που πρέπει να έχουν οι ερωτικοί μας σύντροφοι.

    Καλέ κάθεσαι και βλέπεις αυτές τις βλακείες στην τηλεόραση; Δεν σου σπάνε τα νεύρα αυτές που το παρουσιάζουν; :P

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ντάβιντοφ σλιμ; Λες και χαθήκαν τα Καρέλια κασετίνα... Για την άσπρη μιλάω, την παλιά.
    Πάντως, κιπ ον σέρτσινγκ. Κάπου εκεί έξω είναι. Κάπου υπάρχει ή Βέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Μαίρη Π.

    Καλως τη. Δυσευρετοι γιατι; Εκει, εξω ειναι ολοι αυτοι οι ανθρωποι βγαινουν, πινουν, διασκεδαζουν. Τα ματια ανοιχτα, κυκλοφορουν αναμεσα μας.
    Ουτε ναρκωμενοι ειμαστε ουτε υπνωτισμενοι, παρτακηδες ειμαστε και θελουμε τη βολη μας. Δεν τολμαμε καταλαβες; (:

    @ Υάδα

    Κλεμμενο ειναι του Παυλιδη απο το "Αφου σου το 'πα" εποχη Σπαθιων.
    Οσο για Εκεινη παντα φευγατη ειναι, δυσκολα την "πιανεις", γιατι οπως εχουμε πει πολλες φορες αυτο ειναι ο ρολος της. Να δημιουργει συνεχεια νεους ηρωες, αργα ή γρηγορα, εμεις εδω θα φαγωθουμε.

    Καλη χρονια και καλως ηρθες στη γιαφκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ανωνυμος

    Πως γινεται να συμφωνεις με αυτα που γραφω αλλα να σ' ενοχλουν κιολας; Μαλλον εισαι "ανατραπης" τυπος.
    Μικρη η αποσταση που διανυει το αιμα, δεν εισαι και το πρωτο μποϊ, μη το κανεις θεμα. (:

    @ Ελενη

    Αποκλειεται να συμφωνουμε, μιας και εσυ μιλας για προδιαγραφες... εγω δεν εγραψα ποτε οτι θελω τον αλλον να εχει βγει απο "καλουπι".
    Ναι τα βλεπω, ακονιζεται το μυαλο μου, μου εχει βαλει η μανα μου parental control και στο router να μη μπαινω σε πορνοσαιτ.

    @ Αρτιστα του βωβου

    Οσο τα κουρελια τραγουδανε ακομα, θα υπαρχει και καποια Βερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα, όταν έγραψα προδιαγραφές δεν εννούσα για ξανθίες με μεγάλο στήθος, αλλά στη συμπεριφορά.

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελενη το μεγαλο στηθος εννοειεται ρε! :P Αλλα προτιμω τις μελαχρινες. Εκτος αν μιλαμε για εφανιση σαν τις συνονοματες σου Λενα Παπαδοπουλου ή Ελενα Παπαβασιλείου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, άμα σε διάβαζε κάποια ψυχή... :P

      Διαγραφή
  10. Ελενη ενταξει χαλαρες ειστε γενικα σε τετοια θεματα. Τουλαχιστον επειδη το κανω απο την αρχη σε μια σχεση (να πειραζω και αλλες κοπελες) δεν "τσιμπανε".

    Θυμηθηκα τωρα βεβαια ενα περιστατικο, οπου με ειχε απειλησει πως αν μπροστα της ξαναπω τιποτα για αλλη γυναικα θα με σκοτωσει, θα με θαψεις και αν εχεις το θεο σου, θα μου φτυσει τον ταφο. Αλλα δεν ξερω και κατα ποσο το ελεγε στα αστεια, γιατι το ματι της γυαλιζε! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Το φόβο μου να 'χεις, κωλόπαιδο.."

    Την απεχθάνομαι την Παπαβασιλείου.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειπε το Χομπιτ και κρυφτηκε στην κουφαλα του, ξεχασες να συμπληρωσεις!

      Αμα δεν εχεις γουστο στις γυναικες, δε φταιω εγω.

      Διαγραφή
  12. χαίρομαι όταν διακρίνω ρομαντισμό στους άντρες..πολύ καλά τα διατυπώνεις..μακάρι όλοι οι άνθρωποι να έψαχναν την αγάπη και όχι το χρήμα-ψέμα..επίσης δεν σου ευχήθηκα! καλή χρονιά με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Evonita το εχω ξαναναφερει ΔΕΝ ειμαι ρομαντικος και ΔΕΝ εχω ρομαντισμο μεσα μου. Ειναι κακο να παρομοιαζουμε την καθημερινοτητα και την πραγματικοτητα με κατι χαζο. Ο ρομαντισμος για μενα ειναι χαζος.

    Για παραδειγμα οταν εγω βλεπω το φεγγαρι με πιανει δεος για το πως καταφερνει και αιωρειται εκει εξω και δεν μου δημιουργει σκεψεις να κανω μια κανταδα ή να γραψω στιχους. :)

    Καλη χρονια, αλκοολ να εχουμε και την υγεια μας την βρισκουμε! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μανώλη μου έχεις λανθασμένη άποψη για το τι είναι ρομαντισμός και ποιος είναι ρομαντικός. Ρομαντικός δεν είναι μόνο αυτός που γράφει ποιήματα.

    Στο είχε επιβεβαιώσει και το "Χόμπιτ" σου, πως είσαι ρομαντικός, που νομίζω πως δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα από όλους τους άλλους μιας και σ' έχει ζήσει. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ολα αυτά που είπε η κοπελιά είναι σωστά. Στην αρχή. Όταν γνωρίζεις τον άλλον χωρίς να μάθεις πως σκέφτεται και πως συμπεριφέρεται. Μετά αν είναι όλα οκ, κάνεις σεξ. Μετά αν είναι οκ και το σεξ προχωράς σε αυτά που είπες εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί πάτησα δημοσίεσυη χωρίς να έχω τελειώσει; Αν η άλλη όμως συνεχίζει να έχει τα πρώτα χαρακτηριστικά σαν τοπ ακόμα και όταν κάνει τελικά σχέση και μείνει μαζί του για όσο διάστημα μείνει, ναι, έχει θέματα. Πολλά.

      Διαγραφή
  16. @ Ελενη

    Μην κοιτας τι γραφει. Αν της πεις να με χαρακτηρισει πραγματικα θα σου πει πως ειμαι ανωριμος, σπαστικος και με τα μυαλα μου πανω απο το κεφαλι μου. Ακριβως επειδη με ξερει. :)

    @ Προεδερος ΑΠΙ

    Το σεξ νομιζω ειναι το μονο ευκολο και για οποιον ειναι κατα του ons κατι δεν παει καλα με την παρτη του.

    Γενικα δε μου αρεσει να βαζω καλουπια ουτε χρονοδιαγραμματα, ολα γινονται γρηγορα και τι θα σου βγαλει εκεινη τη στιγμη το αλλο ατομο. Ο ανθρωπος που θα κανεις σχεση μαζι του σε κερδιζει απο την πρωτη στιγμη, υπαρχει αυτο το μαγικο κολλημα που δεν χρειαζεται να το σκεφτεις για να πραξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Κάποια που να αγωνιά που άργησα, να ανησυχεί που δεν έφαγα ή γιατί έβρισα τόσο σήμερα" Ρε αλάνι, για αυτά τα 3 έχουμε τις μανάδες μας χαχαχαχα


    Επίσης μακριά από Ντάβιντοφ σλιμ. Δεν βγάζουν πόνο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εμενα η μανα μου Mahler γραμμενο με εχει! :o) Θα ψοφισω και επειδη εχει συνηθισει που δεν της σηκωνω το τηλεφωνο δεν θα με παρει πρεφα. :P

    Τα Davindoff περα απο μια μαλακια γευση δεν μπορουν να βγαλουν κατι αλλο. Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μανώλη και έτσι να είναι όπως τα λες, το Χόμπιτ, αυτά αγαπάει σε σένα και ίσως και να τις εχουν λείψει, μαζί με άλλα πόλλά που κάνατε μαζί. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ελενη ισως, αλλα δεν ειμαι εγω αυτος που μπορει να σου απαντησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν αγαπάω αυτά Ελένη. Αυτά με τσατίζουν. Αγαπάω πάααααααααρα πολλά σε αυτόν τον άνθρωπο άλλα όχι αυτά. Κυρίως αγαπάω το πάθος που έχω μαζί του. Ακόμη και όταν δεν είμαστε μαζί. Αγαπάω την περιέργειά του να παρατηρεί τους ανθρώπους, να θυμάται τα πάντα και για όλους, το ότι δεν ξέρει να παρκάρει ;) και άλλα πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Κυρίως αγαπάω το πάθος που έχω μαζί του". Λίγο εγωκεντρικό δεν είναι αυτό όμως; Βέβαια από την άλλη το πάθος μάλλον στο δημιουργεί εκείνος και είναι το αποτέλεσμα των όσων αγαπάς.

      Πάντως εγώ δεν νομίζω πως είναι ανώριμος, κάθε άλλο μάλιστα τουλάχιστον δεν δείχνει έτσι σε αυτά που γράφει, νομίζω πως τον αδικείς. Φαίνεται περισσότερο αυθόρμητος στο να πράξει και μιλήσει και ίσως αυτό τον κάνει να μην προβλέπει το αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  22. Δε μίλησα για την ωριμότητα. Αυτό είναι κάτι που δε θα το συζητούσα εδώ.
    Γενικά, Ελένη, δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει, ψιλοβαριέμαι να γράφω. Ίσως να μην έχω και το χρόνο πολλές φορές. Θα μπορούσα να σου αναλύω με τις ώρες πράγματα που (του) λέω εδώ μέσα. Επειδή όμως, είναι κάτι το οποίο δε γίνεται, θα σου πω ότι υπάρχει αγάπη γενικότερη και έτσι θα το κλείσω εδώ το σχόλιο αυτό. Καληνύχτα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι κατάλαβα και φαίνεται πως έχετε έναν δικό σας τρόπο επικοινωνίας. :)

      Φιλιά.

      Διαγραφή
  23. @ Ελενη

    Οτι ειπε η Ανωνυμη μεσα με τα μπουνια, ακομη και για το παρκαρισμα.

    @ Ανωνυμος

    Να ανοιγεις το τηλεφωνο σου να παιρνεις και κανα μηνυμα. Πρεπει να σε δω οπωσδηποτε... ΧΘΕΣ... οχι αμεσα, μου ειναι δυσκολο ν' ανεβω πανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή