Τρίτη, 29 Δεκεμβρίου 2015

Μαζί και όχι χώρια


Δεν βλεπόμαστε...Υπάρχουμε. Μαζί στο χώρο και το χρόνο. Μαζί σε όλα. Στα λάθη μας και τα σωστά μας. Στις χαρές μας και στις λύπες μας. Στις παραξενιές σου και στις παραξενιές μου. Σε όλα.
 
Είναι σπουδαίο να έχεις χτίσει μία τέτοια σχέση, μία αλήθεια σε γερά θεμέλια. Δεν είναι δύσκολο να την δημιουργήσεις και να την διατηρήσεις αν πηγάζει από την ψυχή. Αλλά είναι δύσκολο να αντέξει στο χρόνο, όταν γεννάται από υποχρέωση ή από συμφέρον.
Είναι σημαντικό να νιώθεις άνετα με κάποιον άλλο, χωρίς όμως να πρέπει να ζυγίζεις τις σκέψεις σου και να μετράς τα λόγια σου, να ρέουν από μέσα σου αβίαστα, να ξέρεις πως θα κρατήσει ό,τι αξίζει και η καλοσυνάτη ανάσα του θα φυσήξει τα άλλα μακριά.
Ο εγωισμός δεν χωρά σε τέτοιες σχέσεις, είναι σαν το δηλητήριο, αλλά η πλήρης ανιδιοτέλεια, η πλήρης γύμνια σε κάνει να αισθάνεσαι δυνατός, σε κάνει να αισθάνεσαι φίλος, να αισθάνεσαι άνθρωπος. Όσες φορές ζήτησα "συγγνώμη" ένιωσα μία ελευθερία, σαν να πήρε ανάσα η ψυχή μου, έδωσα την αλήθεια μου, την αγάπη. Είναι σπουδαίο να συνειδητοποιείς για τον εαυτό σου, ότι μπορείς να είσαι καλός σύντροφος, σημαίνει πως έχεις γίνει φίλος εσύ με εσένα και κάποιοι άνθρωποι δεν το καταφέρνουν όσες ζωές κι αν ζήσουν.
Όταν κάποιος αδιαφορεί για την ψυχή σου, για τον πόνο που σου δημιουργεί είτε εκείνος ,είτε ο οποιοσδήποτε άνθρωπος ή κατάσταση σίγουρα δεν είναι φτιαγμένος για να είναι μαζί σου. Κι αν αδιαφορεί και στο ενδεχόμενο να σε χάσει...τότε δεν ήταν ποτέ!

Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως, αυτό που ελλείπεται των ανθρωπίνων σχέσεων ώστε να μπορούν να αντέξουν τα κύματα της ζωής και της καθημερινότητας, είναι ο "κόπος" που δεν κάνουμε οι άνθρωποι στην ψυχή μας. Τίποτε δεν είναι εύκολο μα τίποτε και αδύνατο.
 
Κυνήγα ό,τι αγαπάς, κυνήγα να αγαπάς.
Είναι σπουδαίο να παλεύεις, είναι όμορφο να τα καταφέρνεις μα και εποικοδομητικό να αποτυγχάνεις. Είναι σπουδαίο να συγχωρείς τα λάθη του συντρόφου σου, είναι σπουδαίο να ζητάς συγγνώμη ακόμα κι αν δεν φταις. Πρέπει στη ζωή σου να κοπιάζεις ψυχικά για τους ανθρώπους που αγαπάς. Δεν υπάρχει ομορφότερο πράγμα από το να αγωνιάς μην τον χάσεις.

Πως να το κάνουμε.... είναι σπουδαίο να μην νιώθεις μόνος επί της ουσίας.

Υ.Γ. Αφορμή του κειμένου ένας φάκελος με ζωγραφίες, χειροτεχνίες και κείμενα ψυχής, κρυμμένος μέσα στο συρτάρι μου με σχηματισμένο απέξω ένα κυκλωμένο "άλφα".

43 σχόλια:

  1. Γκούχου, γκούχου!

    Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλήθειες λες, θέλει δουλειά πολύ μια τέτοια σχέση, κυρίως με τους εαυτούς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ελενη

    Ποναει ο λαιμος σου; Μηπως ησουν και εσυ χθες στο ΣΕΦ και ελεγες τα καλαντα; Δε σε ειδα! :P
    Η καμπανα δεν χτυπαει την κατεβασαμε! (:

    @ Αννα

    Ολες οι διαπροσωπικες σχεσεις θελουν δουλεια πρωτα με τον ιδιο μας τον εαυτο!

    Καλημερες και στις δυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε Μανώλη εκεί που είσαι ρομαντικός και γράφεις κάτι ξαφνικά γίνεσαι κάφρος. Πως τα καταφέρνεις; :P

    Φιλιά μούτρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελενη δεν υπηρξα ποτε ρομαντικος στη ζωη μου. Αν το κειμενο που διαβασες το θεωρεις "ρομαντικο" τοτε θα πρεπει να αναθεωρησεις αυτον τον ορο, γιατι τον μπερδευεις με την πραγματικοτητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εσυ πρέπει να αναθεωρήσεις αν νομίζεις ότι δεν υπήρξες ρομαντικός, όχι η Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πράγματι σπουδαίο πράμα να μην νιώθει κανείς μόνος. Γιατί το να μοιράζεσαι, κάνει την εμπειρία της ζωής πιο σημαντική.

    Χρόνια πολλά και πάντοτε συντροφευμένα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ανωνυμος

    Μαλλον παρανοησες φιλε μου (οπως και η Ελενη), ρομαντικος για μενα ειναι αυτος που σκεφτεται το love for ever και η παραλια δωρο. Εγω δεν εγραψα κατι τετοιο, εγω απλως διατυπωσα στο κειμενο την αποψη μου περι συντροφικοτητας και σχεσης, ετσι οπως το οριζω εγω, ετσι οπως νομιζω πως πρεπει να ειναι. Μιλαω λοιπον για καθημερινοτητα και οχι για αστερακια και φεγγαρια. Να γυριζεις απο τη δουλεια σπιτι με χριστοπαναγιες αλλα στο τελος της μερας να ξερεις οτι ολη αυτη η "κουραση" θα φυγει οταν θα ξαπλωσεις διπλα σε Εκεινη και δεν θα σε νοιαζει τιποτα αλλο. Δεν ξερω αν ποτε τα εχω καταφερει να φτασω αυτο το επιπεδο, δεν το κρινω εγω εξαλλου αυτο, αλλα η εκαστοτε γυναικα. Αυτο που μπορω να πω ειναι οτι τουλαχιστον προσπαθω να λειτουργω ετσι.

    @ Πιγκουινος

    Δυστυχως η ζωη δεν ειναι δικαιη στις μοιρασιες, συνηθως μετα απο καιρο καταληγουμε στο take it or leave it, ή οταν ενας απο τους δυο στη σχεση καταφερνει να τιναξει τη μπανκα στον αερα, παιρνει τα λεφτα και τρεχει και μενει ο αλλος απο πισω να κοιταζει τι εχασε. Το θεμα ειναι τι εχουμε εποικοδομησει μεσα απο ολο αυτο.

    Χρονια πολλα και με το καλο η νεα χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Πως να το κάνουμε.... είναι σπουδαίο να μην νιώθεις μόνος επί της ουσίας."

    Ω, ναι. Και χαίρομαι που το έχω καταφέρει. Καλή χρονιά ρε Γαύρε. Κάθε καλό ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ μιλάω για το τι υπήρξες στη ζωή σου, το έγραψες άλλωστε πιο πάνω. Ήσουν, είσαι και θα είσαι ρομαντικός, ήσουν, είσαι και θα είσαι τέλειος.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Mahler

    Καλη χρονια να εχεις ρε και να εισαι παντα ετσι "γεματος"! :D

    @ Ανωνυμος

    Μη δινεις σημασια! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στις διαταγές σας, όπως πάντα άλλωστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μανώλη μάλλον σε επισκέφθηκε ο "Άγιος Βασίλης" σου! :) να τον ακούς, μη φοβάσαι δεν σου θίγουμε τον ανδρισμό σου όταν λέμε πως είσαι ρομαντικός.

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν είμαι εγώ ο Άγιος Βασίλης του, τότε να τον λυπάστε! Εγώ απλά λέω προσωπικές εμπειρίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  15. @ Ελενη

    Τον δικο μου Αγιο Βασιλη τον ειχα πετυχει στα μεσα καποιου Ιουνιο, ηταν καλοκαιρινος τυπος και ειχε ενα ελκυθρο με ενα σαλιγκαρι που το εσερνε τον Εκτωρα! :P

    @ Ανωνυμος

    Μη γραφεις ετσι "κοφτα" γιατι θα μας παρεξηγησουν σε φαση 69 αποχρωσεις του γκρι.

    Ααα και της μανας σου ο κωλος! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όπως μ' αρέσει θα γράφω. Σαληγκάρι?? Ούτε καν. Αν είσαι άσχετος, μη μιλάς καλύτερα :) Πώς είσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Aνωνυμε ασχετος ειμαι ναι, βεβαια εχω κανει 1000αρι σαξο να πηγαινει με 140-150 στις στροφες απο βαρικα σουνιο και με το συνοδηγο να κοιμαται του καλου καιρου, αλλα δεν εχω αποδειξεις! :P

    Πως να ειμαι; Οπως καθε φορα, πινω αλκοολ καπνιζω και κοιμαμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλάαααααααα. Νευρίασε με τέτοια μέρα. Αν το ήξερε ο συνοδηγός θα σου είχε σπάσει το όμορφο κεφαλάκι σου, το ξέρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανωνυμε ολες οι μερες ιδιες ειναι, οταν δεν υπαρχει συντροφικοτητα καμια διαφορα. Για να επανελθουμε και στο θεμα μας. Η χρονια αλλαζει οχι ο χρονος. Καταλαβες ετσι; (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εχεις ανέβει επίπεδο. Ναι, κατάλαβα. Και έχεις δίκιο :) Τι θα κάνεις απόψε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βρισκεις ε; Πραγματι εχω ανεβει επιπεδο, μου εκαναν ενα ριστορεισον, κατεβασαν κινητηρα και αλλαξαν τσιμουχες. Με κιταραν κιολας και αποδιδω καλυτερα τωρα στις χαμηλες.

    Αποψε θελω και ελπιζω να εχω τελειωσει τη δουλεια μεχρι τις 9 το βραδυ με κατι servers και απο εκει και περα εχω να παω καπου, αλλα βαριεμαι. Ελπιζω να γυρισω νωρις μονο να την πεσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμε, κάτι ξέρω που λέω για Άγιο Βασίλη!

    Μανώλη έχεις λιώσει καλέ μου και ας το παίζεις σκληρός! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελενη μονο οταν ειναι σκληρος μπορω να τον παιζω, δεν νομιζω πως γινεται και αλλιως! Aν εχεις κανεναν αλλον τροπο μπορω να γινω πειραματοζωο σου! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαχαχα τι λες μωρέ; Άσε και τα θέλω τα μαλλιά μου. :P

    Μου αρέσουν πολύ οι διάλογοι σας! Ο ένας την λέει στον άλλον και από πίσω υπάρχει αγάπη. :)

    Άντε καλή χρονιά να έχετε και σύντομα μαζί εσείς οι δύο, αφού δεν μπορεί ο ένας χωρίς τον άλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εννοείται Ελένη πως υπάρχει αγάπη. Και όχι μόνο αγάπη αλλά και πάθος και πολλά πολλά άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά "Χόμπιτ" ,ελπίζω να επιτρέπεται η χρήση και να μην έχει βάλει copyright ο Μανώλης. :P

      Άντε ξεπεράστε τις δυσκολίες και να είστε μαζί πάλι, γιατί πρέπει να τον βάλεις σε μια τάξη να σοβαρευτεί! Χαχαχα

      Διαγραφή
  26. Eλενη αν το "αγχος" σου ειναι αυτο, θα σου πω πως την εχασα στην ευκαιρια για να σοβαρευτω και δεν ειμαι και απο αυτους που μπαινουν σε ταξη. Προτιμω τις "αταξιες" βλεπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάν εσύ αμέσως να πεταχτείς. Πάντα έτσι ήσουν; :P

      Μην είσαι γκρινιάρης βρε, εδώ μιλάμε για αγάπη, πάθος και πολλά πολλά άλλα... και δεν τα λέω εγώ έτσι; ;)

      Διαγραφή
    2. Ελενη πεταγομαι γιατι εγω τα ξερω καλυτερα.

      Και ναι ετσι ημουν παντα, πεταγομαι και διακοπτω και τον αλλον όταν μιλαει. Δεν τον αφηνω να "τελειωσει" ποτε.

      Διαγραφή
  27. Πόσο μου λείπει αυτό, πόσο μου λείπεις εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ξανασυναντηθουμε ποτε, θα σε διακοπτω συνεχεια. Μεχρι τοτε εισαι ασφαλης και ηρεμη. (:

      Διαγραφή
  28. Αααχ "αγαπούλες" βλέπω, πολύ χαίρομαι για σας! Εγώ πάντως είμαι αισιόδοξη για σας. Είστε ερωτευμένοι και δεν πρέπει να αφήνετε τα εμπόδια να σας κρατάνε μακριά.

    Είδες μέχρι και τα ελαττώματα σου της λείπουν.

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και εμενα μου λειπουν Ελενη τα ελαττωματα της, εκτος απο αυτου του να ανοιγει τα φωτα απροειδοποιητα, επρεπε να την ειχα σκοτωσει οταν το εκανε, τωρα δε θα ειχαμε μπελαδες στο κεφαλι μας. Καταλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ναι μωρέ απ' αυτούς είσαι που δεν θες μπελάδες στο κεφάλι σου! Χαχαχα :P

    Παντώς εγώ νομίζω πως πιο εύκολα θα σε σκότωνε εκείνη, για τη ελαττωματά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπορει και να το εκανε, για ολα την εχω ικανη. Εδω μου εχει πεταξει τα παγακια απο την κοκα κολα μου, γιατι την εκνευριζε ο ηχος.

    Απατεωνας μεγαλος σου λεω ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγώ πάντως Μανώλη μου, σε παραδέχομαι για το θάρρος σου να μην καταπνίγεις τα αισθήματα σου, τις αλήθειες σου, όταν μιλάς γι' αυτή την κοπέλα.

    Φαίνεται πως αυτή σας η σχέση, σου έδωσε πολλά και το εκτιμάς αυτό. Εκτιμάς την ψυχή της. Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και από τη μεριά της από τις λίγες κουβέντες της, όταν μιλάει για σένα.

    Είναι σημαντικό να μπορούν δύο άνθρωποι να έχουν αυτή την επικοινωνία.

    Φιλιά και στους δυο σας παιδιά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ελενη για να το κλεισουμε το θεμα, επειδη γραφουμε πολλα και αν δεν σταματήσουμε θα μπορουμε να γραφουμε ατελειωτες γραμμες μιλωντας για Εκεινη.

    Ναι πραγματι μου εχει δωσει πολλα, παντελονατα και χεστηκα ποσοι διαβαζουν, μαζι της εζησα τις καλυτερες στιγμες της ζωης μου (τουλάχιστον μεχρι τωρα). Να κατσω λοιπον μετα απο ολα αυτα να τα αναιρεσω και να το παιξω "ιστοριας", κακο σε μενα θα κανω. Θα κοροιδευω τον εαυτο μου. Τετοια ξεφτιλικια δε κανω.

    Οσο για την επικοινωνια... μαλακιες. Οταν της επιασα καποια στιγμη το χερι ενιωσα σαν τον Bunny Morno με τη Libby, "ονειρωξη" στον ξυπνιο μου, φιλεναδα.

    Αυτα, γιατι μπορει να διαβασει κιολας και δεν κανει να τα μαθαινει ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα Μανώλη μου,

    καταλαβαίνω τι λες και μου αρέσει ο τρόπος σκέψης σου. Είσαι πολύ καλό παιδί και μακάρι η πλειοψηφία των αντρών να ήταν και να συμπεριφερόντουσαν σαν και σένα. Τυχερό και το "Χόμπιτ" που σε συνάντησε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ελενη μην κρινεις απο μεμονωμενες συμπεριφορες! Απλως ειναι καποια ατομα που απλως ετσι ξαφνικα και χωρις προσπαθεια γινονται οι "ανθρωποι" σου. (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 1) Ελένη υπερτυχερό το Χόμπιτ αλλά και άτυχο ταυτόχρονα.
    2) Το αυτοκίνητο πάνω στο πεζοδρόμιο πριν από το αγαπημένο φανάρι, ώρα αποχωρισμού.. μια στιγμιαία χειραψία που γέννησε όμως τρελά συναισθήματα.
    3) Γενικά
    4) Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φαίνεται πως έχετε χημεία εσείς οι δύο. Σπάνια, εώς καθόλου, βλέπεις χωρισμένους ανθρώπους να τρέφουν τέτοια αμοιβαία συναισθήματα, σε σημείο να δημιουργείται η απορία ΓΙΑΤΙ χωρίσατε.
    Αν σας ακούσει κάποιος για το πως μιλάτε ο ένας για τον άλλον θα νομίζει πως είστε ερωτευμένο ζευγάρι. :)

    Αυτό το "γενικά" το βάζετε κάθε φορά που αριθμίζετε; :P

    Καλημέραααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ελενη για να το κλεισουμε επειδη δεν ειναι κουβεντα για να γινει εδω μεσα. Δεν εχω απαντηση στο "γιατι;" μιας και ποτε δεν πηρα, δεν μου εδωσε και τα περιθωρια δηλαδη, αλλα και μετα απο τοσο καιρο, δεν εκατσα να ασχοληθω περισσοτερο. Την δικαιολογησα πως με χωρισε, "γιατι ετσι". Ωραιο ακουγεται και φερνει και μια ηρεμια. (:

    Οσο για το "γενικα" δεν το βαζουμε καθε φορα, για την ακριβεια εγω το βαζω, μιας και Εκεινη το εχει "κλεψει" απο εμενα, αλλα ποτε δεν παρατηρησε ποτε και που το χρησιμοποιω. Δεν πειραζει καλυτερα, αν βρεθει ποτε ευκαιρια να την κοροϊδεψω λιγο.

    Δεν αποφευγω την κουβεντα, αλλα επειδη ειναι σε μια σοβαρη σχεση και ισως συντομα μεγαλωσει και την οικογενεια της καλο θα ηταν να μην τα υπεραναλυουμε, μη διαβασει και ο αντρας της καμια ωρα και με δειρει! :P

    Αμα θες αλλα με ουϊσκι απο κοντα! Κερναω. Χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χμμμ, νομίζω πως κατάλαβα. Δύσκολες καταστάσεις, μπερδεμένες. :(

    Δίκιο έχεις, ας μην το συνεχίσουμε άλλο, παρασύρθηκα και εγώ. Νόμιζα πως τα ξαναβρίσκατε. Απλά βρε παιδιά άμα υπάρχει κάτι τόσο δυνατό μεταξύ σας μην σπαταλιέστε άδικα από εδώ κι από εκεί. Αυτή είναι η άποψη μου.

    Φιλιά και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή