Κυριακή, 15 Νοεμβρίου 2015

Ξεμυάλισμα


Τελικά υπάρχουν κάτι "μπόμπιρες" που είναι τόσο ώριμοι. Να σκεφτείς σε βάζουν να κάτσεις στην θέση του συνοδηγού, μέσα στο ίδιο το αυτοκίνητο σου, γιατί έχεις πιεί πολύ και δεν θέλουν να κάνεις τη διαδρομή μόνος σου. Σε πάνε σπίτι τους, σε στριμώχνουν στο κρεβάτι τους και σ' αφήνουν να κοιμηθείς μαζί τους, άσχετα αν εσύ δεν κοιμάσαι από άγχος μη λερώσεις τον κόσμο τους.

Πρωϊνο Κυριακής λοιπόν το να συμμαζέψεις λίγο τα πράγματα τους (όσο μπορείς), να τους φτιάξεις ένα ζεστό καφέ, να άνοιξεις τα παράθυρα να μπει φως μέσα και ύστερα να τους ξυπνήσεις. Είναι το λιγότερο που μπορείς να κάνεις για να τους ευχαριστήσεις, που σε αφήνουν να μπεις στο διάφανο κόσμο τους, να θυμηθείς πολλά και να ξεχάσεις άλλα.

Όσο κάνει μπάνιο ο "μπόμπιρας" λέω να την κάνω, ευτυχώς δεν θα με κακοχαρακτηρίσει για την άγενεια μου να μην πω ούτε άντίο θα καταλάβει.


18 σχόλια:

  1. Ναι αλλά ελπίζω να ξαναγυρίσεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mahler κοιτα πριν λιγο καιρο μου εδωσε τελεσιγραφο η μεγαλη της αδερφη που ελεγε "Μακρια απο τη μικρη". Σιγουρα κατι ξερει παραπανω, αλλωστε διαπιστωσα και εγω μετα απο αυτο πως ειχε δικιο. Εκανα μια αναδρομη και ειδα πως με οσες γυναικες μπλεχτηκα σοβαρα και λιγο παραπανω μαζι τους, στο τελος εψαχαν να βρουν τον καλο εαυτο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μανώλη μου, μήπως να αρχίσεις να βλέπεις τα πράγματα αλλιώς; Γιατί πρέπει κάθε φορά να τρέχεις μακριά από τις γυναίκες και τι θα πει πρέπει; Αν δεν κάνω λάθος συναναστρέφεσαι με ενήλικες οπότε ας έχουν και αυτές την ευθύνη των πράξεων αλλά και των επιλογών τους.

    Φιλιά στα μούτρα χαζούλη. Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Ελενη

    Μια χαρα τα παω με τις γυναικες, απλως δεν εχει νοημα καποια ατομα να ανεχονται τις δικες μου "εμμονες".

    @ Rockmantic

    Απο τα γνωστα α/α στεκια μαλλον! (: Ααα και που 'σαι αυριο εχει αφιερωμα στο Πολυτεχνειο για την ιστορικη εξεγερση του '95, να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα, μήπως τότε πρέπει να ξεκολλήσεις από τις εμμονές σου; ;)

    Άσχετο το "Χόμπιτ" σου είναι;

    Καλή εβδομάδα! Ελένη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελενη θα χασω το στυλ μου αν το κανω! :P

    Οχι δεν ειναι το Χομπιτ (μου). (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου φαίνεται πρέπει να σε αναλάβω, η παρένθεση δείχνει πολλά! :P

    Φιλιά. Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ασε τις παρενθεσεις Ελενη και τις αναλυσεις. Ειναι προσωπικο αλυτο θεμα, αλλα παντα θα μενει ενα χαμογελο αναμνησης! Δε χαλας μια ομορφη στρωμενη ζωη ενος ανθρωπου μετα απο δυο χρονια, που παλεψε για να αποκτησει την ευτυχια του οπως την ειχε φανταστει! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αααχ, ααχ ξεροκέφαλος είσαι μωρέ. Μίλα της και δεν θα χάσεις. Άσε τα "υποκατάστατα" αφού φαίνεται πως είσαι ερωτευμένος ακόμη με το Χόμπιτ. :)

    Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύγε. Έτσι οφείλει να κάνει ένας τζέντλεμαν. Φτιάχνει καφέ και αποχωρεί αθόρυβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Ελενη

    Πολλα ξερεις εσυ και πρεπει να πεθανεις, για να μην μιλησω για τις φαϊνες ιδεες σου. (:

    Ετσι ειμαι προτιμω να τις ερωτευομαι εγω τις γυναικες παρα να με ερωτευονται εκεινες.

    @ Αννα

    Ποιος εχασε τους τροπους του για να τους βρω εγω. Αλλα εναν καφε οσο να πεις μπορω να τον φτιαξω, ετσι για το ευχαριστω. Αλλα παλι καλα που εφυγα αθορυβα και απο τις σκαλες γιατι την ωρα που εφτανα στην εισοδο θα επεσα φατσα καρτα με την αδερφη της ευτυχως κρυφτηκα γιατι το πρωι δεν αντεχω τις φωνες. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ουσία Μανώλη μου είναι πως όσο το κρατάς μέσα σου σε δηλητηριαζεί και δεν είναι καλό αυτό για σένα. Ότι έχει φτιάξει τη ζωή της το λες εσύ, εκείνη τι λέει γι' αυτό όμως έχεις σκεφτεί; Μήπως περιμένει μια κίνηση ΜΑΤ από εσένα ώστε να τα παρατήσει όλα και να είναι μαζί σου; Αν εσύ δεν ανοιχτείς τότε και εκείνη καλά κάνει και κάθεται στην ασφάλεια της. Μην τα περιμένεις όλα να γίνουν από μόνα τους και να σου πω την αλήθεια, η στάση σου σε αυτό το θέμα δεν ανταποκρίνεται στον δυναμισμό του χαρακτήρα που δείχνεις για όλα τα άλλα θέματα της κοινωνίας.

    Και στην τελική τι παραπάνω έχεις να χάσεις;

    Φιλικά στα λέω όλα αυτά. Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελενη μου καταρχην να σου πω πως εχεις πιασει ενα μειονεκτημα μου, δεν μπορω να αφησω κουβεντα να πεσει κατω και γι' αυτο βλεπεις πως συνεχιζω την συζητηση. Απο την αλλη ομως, αυτο που κανουμε το θεωρω ξεφτιλικι. Μιλαμε για ενα ατομο που δεν ειναι παρων (παρουσα για την ακριβεια) και δεν μπορει να "αμυνθει" αν λοιπον μπει καποια στιγμη εδω μεσα και διαβασει ολα αυτα τα σχολια που κανουμε, δικαιολογημενα θα/μπορει μου αρχισει τις χριστοπαναγιες που επεμβαινουμε στην προσωπικη της ζωη. Τοτε εγω τι θα πρεπει ν' απαντησω; (:

    Οπως καταλαβαινεις δεν εχω καμια ορεξη για τετοιου ειδους διαπληκτισμους. Εγω μπορει να την αποκαλω "Χομπιτ" γιατι ζω στην παραμυθουπολη, Εκεινη ομως ζει στην πραγματικοτητα και μπορει να με θεωρει τον υπερτατο μαλακα. Οι κοσμοι μας λοιπον ειναι δυσκολο να τεμνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανώλη, μην είσαι απόλυτος, άλλωστε για σε σένα μιλάμε, τις δικές σου πράξεις "εξετάζουμε", δεν νομίζω πως θα σου πει κάτι. Ίσα ίσα, όσες φορές έχεις αναφερθεί σε εκείνη είτε με σχόλια είτε με ολόκληρα κείμενα, πάντα μιλάς με υπέροχα λόγια και αυτό σε τιμά, σαν άνθρωπο με ήθος και παιδεία.

      Καληνύχτα πολλά φιλιά. Ελένη.

      Διαγραφή
  14. Τελος παντων Ελενη το θεμα ειναι πως "εκθετουμε" ενα ατομο χωρις λογο, αυτο ειναι που με ενοχλει και οχι τοσο γενικα αλλα ειδικα το συγκεκριμενο.

    Χαιρετισματα απο Θεσσαλονικη που εχω ανεβει για δουλεια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Μανώλη. Για δουλειά είσαι στη Θεσσαλονίκη ή για διασκέδαση; Χαχαχαχα

    Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για δουλεια ημουν Ελενη, βεβαια ευτυχως τα παιδια της εταιρειας μου εκαναν και ενα μικρο τουρ στα μαγαζια μεχρι πρωιας! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή