Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2015

Oh let me see your beauty when the witnesses are gone


Υπάρχουν άτομα στη ζωή μου, που κατέκτησαν από μόνας τους την περίοπτη θεση στην καρδιά μου. Η ομορφιά τους ήταν καθηλωτική. 

Σήμερα ένα από αυτά τα άτομα, με μια υπέροχη "μούτσκα" οπώς συνηθίζει να λέει έχει γενέθλια και χαίρομαι πολύ όταν κάνω αναφορά στο συγκεκριμένο άτομο. Σημαίνει πως δεν πήγε στράφη ο κόπος της αγάπης, της συντροφικότητας, της ανασφάλειας του να βαράς σκοπιά μήπως ξαφνικά, φύγει από δίπλα σου. Βέβαια μιλάμε για μεγάλο μούτρο που δύσκολα το περιορίζεις σε ένα μέρος. Αλλά τι να κάνουμε το αγαπάμε και έτσι, οι επιλογές μας άλλωστε είναι ελευθερία μας. (:


5 σχόλια:

  1. Να τη χαίρεσαι και να σε χαίρεται γιατί είσαι πολύ γλυκό παιδί, και ας το παίζεις σκληρός. Μαζί της λιώνεις! :)

    Φιλιά, πολλά Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια της πολλά και πάντα ταξιδίαρα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχές και από εμένα και προτροπή να παραμείνει "μεγάλο μούτρο" και να μην περιοριστεί ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Eλενη

    Ρε συ, τι με βαζεις εμενα μεσα; Ενταξει ειμαι ψωνιο αλλα εδω μιλαμε για αλλο ατομο, εγω δε "χωραω"! (:

    @ mahler76

    Καπου θα την πετυχουμε σε κανα στενο δρομακι της Ανδαλουσιας!

    @ Αννα

    Αντε, χαλαλι της, αν και δε με συμφερει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια της πολλά,αν και καθυστερημένα!
    Αλλά κρατάνε 40 μέρες όλα αυτά,έτσι λέει ο tomarys και σύζυγος!

    Υπέροχο κομμάτι!
    καλώς σε βρήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή