Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2015

Sometimes i dream about reality


Χθες ήταν μία από τις καλύτερες συναυλίες της ζωής μου. Ο κόσμος απίστευτος όλη μα όλη την ώρα που ήταν ο Manu στη σκηνή τραγουδούσε και χόρευε, το αλκοόλ και τα τσιγάρα, μικρά και μεγάλα πήγαιναν και έρχοντουσαν, υπήρχε ενθουσιασμός, ευτυχία και αγάπη στις παρέες. Τι άλλο μπορείς να ζητήσεις;

Για κάποιους που πάντα θα παραπονιούνται χθες ΔΕΝ μας ένοιαζε ο ήχος, ΔΕΝ μας ένοιαζαν τα φώτα, ΔΕΝ μας ένοιαζε ο χώρος... χθες βρεθήκαμε εκεί για να κάνουμε πάρτυ και το κάναμε. Περάσαμε καλά γνωρίσαμε ανθρώπους, πειράξαμε κόσμο, γελάσαμε, κάναμε μαλακίες χωρίς φόβο για το αν θα τσαλακωθούμε, είδαμε άτομα που είχαμε χάσει για πολύ καιρό, δώσαμε πολλές αγκαλιές και ανταλλάξαμε πολλά φιλιά ακόμη και με πρώην γκόμενες που υπό άλλες συνθήκες θα μας έσπαγαν το κεφάλι. :P 

Πάντα τέτοια.

"La resignación es un suicidio permanente"  

Υ.Γ. Τα παιδιά που διαφήμιζαν τα DUO και ήταν ντυμένοι σαν μπάτσοι που έκαναν έλεγχο μας "τρόμαξαν" για μια στιγμή. Κοντέψαμε να φάμε τα "τζιτζίκια", όταν τους είδαμε! :P 


9 σχόλια:

  1. Ζηλεύω τρελά που δεν ήμουν κι εγώ. Και πέρυσι ζήλευα. Και μάλλον πάντα θα ζηλεύω.. Προσεχώς όμως υπαρχει άλλη συναυλία. Μπορεί να μην είναι μάνου αλλά φοίβου! Σε φιλώ απομακρυσμένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Mahler

    Παντα τετοια και παντα τα καλυτερα!

    @ Αννα

    Και του χρονου φυσικα! Αν και τωρα περιμενω με ανυπομονησια την τελευταια των Active Member!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ανωνυμος

    Και εγω ζηλευω, και περσυ ζηλευα, ειμαι γενικα ζηλιαρης! Μη κοιτας που δεν τον δειχνω! Θα παμε και στον Φοιβο. (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και σου ξαναλέω δε με πήρες εμένα μαζί! :P Αλλά για να δεις πόσο καλή είμαι, πάμε το βράδυ στον Μύλο να περάσουμε καλά, μπορεί να αλλάξεις και γνώμη!!! Χαχαχα

    Φιλιά πολλά, Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eλενη δεν εχω θεμα με το μαγαζι με καποιους θαμωνες του εχω διαφορες! ;)

    Του χρονου αμα ξαναρθει παμε! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε πειράζω βρε όμορφε!

    Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελενη οχι να το παινευτω αλλα ειμαι πολυ ομορφος! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή