Παρασκευή, 29 Μαΐου 2015

Άντε να ετοιμαζόμαστε


Και έπεται συνέχεια...

9 σχόλια:

  1. Αυτή η νύχτα,θα μείνει αξέχαστη σε όλους...Για διαφορετικούς λόγους στον καθένα διότι εγώ εν αντιθέσει με σένα, απόψε θα κινηθώ σε πιο παραδοσιακούς ήχους Στέλιου Καζατζίδη και θα τραγουδήσω παρέα με τον σκληρό μου δίσκο "Το τελευταίο βράδυ μου,απόψε το περνάω".

    --ΣαλιάγκιΤοΛιγαΛεπτάΠρίνΤοΕγκεφαλικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Λουιζα Γκανουτα

    Φετος ναι, ετσι οπως το εφτιαξαν (αν εξαιρεσεις τον Ρομπι) ολες οι μερες ειναι φοβερες!

    @ Σαλιαγκι

    Υπαρχουν και χειροτερα... που εκει δεν τραγουδας μονο αλλα χορευεις και τσιφτετελια ταυτοχρονα, ριχνοντας χριστοπαναγιες. Ο Καζαντζιδης μαλακας ηταν απορω πως του εδινε τραγουδια ο Ακης Πανου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ και εσύ θα πας εκεί; Και κοίτα πόσα εισιτήρια έχεις... θα με πάρεις και εμένα;

    Καλημέρα Μανώλη φιλιά πολλά και καλή διασκέδαση!

    Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eλενη ειναι κλεισμενα ολα τα εισιτηρια. Αλλα αμα θες σε περνω και μην παει ο νους σου στο πονηρο! Εχω ακομη μια θεση κενη στο πορτπαγκαζ! :P

    Αν θες προταση παντως μπορεις να πας στο Πεδιον του Αρεως στη Πλατεια Πρωτομαγιας εχει συναυλια με Μεθυσμενα Ξωτικα, Social Waste κλπ ειναι μεσα στο πλαισιο των εκδηλωσεων που εγιναν αυτη τη βδομαδα για την οικονομικη ενισχυση της οδοντιατρικης δομης της Selva Fronteriza των Ζαπατιστας!

    Αλληλεγγυη αδερφια! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ βρε Μανώλη μου δεν ξέρω κανέναν από αυτούς που είπες στη συναυλία ούτε και τους Ζαπατίστας τι να πάω να κάνω; Χα χα χα!

    Φιλιάααα τρελοκομείο. Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω να πάω σε rockwave από τα 90ies!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ελενη

    Γι' αυτο δε μας βλεπω να επικοινωνουμε ποτε εμεις οι δυο! :P Ελα στη συναυλια του Μανου Τσαο τον Ιουλιο να μαθεις για τους Ζαπατιστας! :D

    @ Baladeur

    Τα τελευταια 2 χρονια δεν ειχα παει, μια ημουν στο προβατοποιειο, περσι ηταν για τον πουτσο. Φετος ομως εχει καλα ονοματα. Aν και δεν ειμαι τρελος φαν των black keys.

    Οσο θυμαμαι πως το 98 ειχε γινει 200 μετρα κατω απο το σπιτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω ιδέα ποιοι είναι αυτοί και γιατί τραγουδάνε στο πανηγύρι της Μαλακάσας...αλλά βαριέμαι να τους ψάξω. Τα τελευταία εισιτήρια που αγόρασα ηταν για την Dannossiel και το χανια ροκ φεστιβαλ.

    είπε και γύρισε πίσω στη φωλιά της να ακούσει κορεάτικη ποπ και τον μπρουνο μαρς να πίνει μπύρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή