Τρίτη, 3 Μαρτίου 2015

Απάντηση στο "Λαχταρώ" της Sarah Kane

Ξεσκονίζοντας τα συρτάρια μου, έπεσα πάνω σε ένα χειρόγραφο "διασκευασμένο" κείμενο της Sarah Kane κάθησα και το ξαναδιάβασα μετά από χρόνια και αυτομάτως μου ήρθαν στο μυαλό οι στίχοι των Jolly Roger.

Ρε παιδί μου..
-κοίτα,
Εγώ ήθελα να σου μάθω πολλά
για την ζωή, τους ανθρώπους, τα πολιτικά, τα βιβλία και άλλα τέτοια
όπως γίνεται συνήθως στις ταινίες που σου μάθανε τον έρωτα.
Να ζήσουμε συναρπαστικά, να κάνουμε άγριο σεξ
και να γελάμε με τ’ ανθρωπάκια λέγοντας αστεία που θα καταλαβαίνουμε μόνο εμείς.
Να σου πουλάω μούρη, αλλά να μην ψαρώνεις και να με γειώνεις με μια ατάκα του τύπου:
“Χέσε μας ρε μωρό μου, σε ξέρω καλύτερα κι απ’ την παλάμη μου.”
Να καθόμαστε στο κρεβάτι τα μεσημέρια εσύ να κοιμάσαι πάνω στο στήθος μου
κι εγώ να διαβάζω τα δικά μου.
Να πίνουμε καφέ και να παίζουμε τάβλι σε κάποιο μπαλκόνι
με θέα άλλα μπαλκόνια που αράζουν γέροι που περιμένουν στωικά να 'ρθει η ώρα τους.
κάποιο μεσημέρι κάποιου καλοκαιριού τότε που η ζέστη λιώνει τους δείκτες των ρολογιών
και οι ώρες περνάνε απαρατήρητες.
Αλλά ρε γαμώτο ήτανε λάθος το timing
κι εγώ είχα τα δικά μου κι η μετεφηβεία σου δεν βοηθούσε καθόλου
και μάλλον δεν είμαστε και όσο ενδιαφέροντες νομίζουμε, εν τέλει.
Κι ίσως θα 'πρεπε να συμβιβαστούμε μ' αυτό. Ίσως κι όλες οι σχέσεις να 'ναι έτσι
άλλες περισσότερο κι άλλες λιγότερο.
Ίσως να κάνουνε κι όλα τον κύκλο τους Και "χαίρω πολύ" πρέπει να δεχτώ την πραγματικότητα ως έχει
και βάσει αυτής να πορεύομαι.
Μα να… είναι αυτή η περίεργη σχέση μου με το τέλος
οποιοδήποτε τέλος που ποτέ δεν μπόρεσα να χωνέψω
Θες να “συνεχίσουμε να τα λέμε” παρόλ' αυτά κάποια στιγμή
Καλά θα δούμε.

ΥΓ. Το μέρος που χαιρετηθήκαμε για πρώτη φορά
έτυχε να είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που χαιρετηθήκαμε την τελευταία.
Ένας πεζόδρομος έξω από έναν σταθμό του ηλεκτρικού. Να που ζήσαμε κι εμείς
οι χλιαροί κάτι που να θυμίζει ταινία!




Να, που αισθάνονται και οι ανώριμοι. (:
Να σκεπάζεσαι. Καληνύχτα...

15 σχόλια:

  1. Σε ποιον πεζόδρομο έγινε αυτό? Γιατί ή λάθος τα θυμάσαι ή αναφέρεσαι αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ή ήταν μέρος των στίχων και εγώ είμαι εξαιρετικά χαζή. Διαλέγεις και παίρνεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο... Έτσι είναι οι σχέσεις. Έχουν αρχή και τέλος. Οι καλές σχέσεις κρατάνε "μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος".

    (τοκ τοκ τοκ, χτύπα ξύλο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Ανώνυμος

    Διαλεγω το τριτο εισαι εξαιρετικα χαζη. Ρε γαμωτο καθομαι σαν το μαλακα και ανεβαζω κομματαρες τοσα χρονια αλλα μυαλο δε βαζετε και δεν τα ακουτε. Γαμω τα χωρια σας... σας εχουν φαει τα κλαρινα, τα νταουλια και οι πουσνιτσα χοροι!

    @ Isocratis

    Ναι αλλα παντα ψοφαει πρωτα ο αντρας και μετα οι γυναικες κανουν παρτυ! Χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξ ου και το "Χτυπάει η καμπάνα. Ποιός πέθανε?" Πάντα ποιός. Ποτέ ποιά. Γιατί αυτές -και δείχνει το τσούρμο των γυναικών- έχουν βαλθεί να μας ξεκάνουν. Γιατί ζούμε για να ζήσουμε και όχι για να επιζήσουμε. Και πάνω στη διαδικασία του να ζήσουμε οι επιλογές είναι καταστροφικές κάποιες φορές. Για λίγο ζούμε όμως, ε?

      καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. Μα είναι βαρετό να τα ακούω. Και δεν κάνεις και τις καλύτερες επιλογές πάντα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανωνυμε της θειας σου ο κωλος! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα.. Σ εβλεπα στον υπνο μου χθες, ασχετο.

      Διαγραφή
  7. Το "Λαχταρώ" είναι υπέροχο κείμενο, και γενικά μου αρέσει πολύ η Sarah Kane. (:

    Πάντως εδώ που τα λέμε κύριε Administrator στη μουσική πολύ εναλλακτικός μας έχεις βγει. Βάλε και κανένα λαϊκο που και που! :P

    Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ανωνυμε

    Με ειδες στον υπνο σου; Κατι κακο θα σου συμβει, προσεχε.

    @ Ελενη

    Ουτε καν την ξερω και το μονο που εχω διαβασει ειναι ενα οπως ειπα ενα "διασκευασμενο" κειμενο της, δεν εχω αποψη λοιπον.

    Δεν εχω κανει αντιλυσσικο γι' αυτο δε βαζω λαικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ηταν πολύ ωραίο όνειρο πάντως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ετσι! Δώσε Jolly Roger και Θεατρο Δρομου ρε manolo :)
    Ωραιο το "Λαχταρω", ακομα πιο ωραιο για μενα το Κενο 04... Έχω και ιστορια με το συγκεκριμένο, χιχι.

    'Σπερες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Rockmantic στηριζουμε καθε καλη προσπαθεια που εχει κατι να δωσει. Οι Jolly Roger, οι Social Waste, ο Προπατωρ κλπ βρισκονται σε καλο δρομο. (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμένα τώρα γιατί με έπιασε μια συγκίνηση με αυτό που διάβασα; Καλά. Θα πάρω ένα ντεπόν να μου περάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εισαι ευαισθητη Aθηνα γι' αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή