Τρίτη, 10 Μαρτίου 2015

It's all over now, baby blue


Λένε πως η αμοιβαιότητα στον έρωτα είναι η εξαίρεση στον κανόνα. Στον κανόνα της μονομερούς επικράτησης. Γι'αυτό τελειώνει, γι'αυτό αναλωνόμαστε σε ανάσες, κορμιά, στιγμές και λέξεις. Δεν αντέχουμε να μην νιώθουμε ή έστω να μην νιώθει κάποιος για εμάς. Πλημμυρίζει το μέσα μας, η ανάγκη και η ανασφάλεια και δεν αφήνουμε χώρο για την εξαίρεση του κανόνα. Κι όμως ο πραγματικός, ο απαράλλαχτος, ο μεταρσιωτικός έρωτας φωλιάζει στην αμοιβαιότητα. Φωλιάζει στο δύο που γίνεται ένα, στον ενικό που παραδίδει τη σκυτάλη στον πληθυντικό. Γι αυτό και δεν μπορεί να είναι πάνω από ένας. Εε, ας ζήσουμε αναζητώντας τον.


10 σχόλια:

  1. Ααχ βρε Μανώλη μου. Φαίνεται πως έχεις ερωτευτεί στη ζωή σου. :)

    Τυχερή η κοπέλα σου που της τα λες.

    Καλημέρα, Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελενη τα λεω επειδη δεν εχω κοπελα, αλλιως θα τα εκανα πραξη! (:

    Αρα μαλλον εγω ειμαι ο ατυχος που δεν αρεσω. Αλλα ειναι και φατσα αυτη που εχω; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσε μας βρε Μανώλη, που το παίζεις και πληγωμένος. Εδώ μέσα μέχρι και πρόταση γάμου σου έχουν κάνει! Χαχαχα

    Από πρόσωπο δεν ξέρω μια φωτογραφία σου ανέβασες και αυτή μονταρισμένη. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελενη ειμαι κοντος, χοντρος και ασχημος, με πατομπουκαλα για γυαλια, εχω και σπυρακια... αλλα αυτα θα φυγουν αμα κοψω καποια χειρονακτικη δραστηριοτητα. Η μυωπια μονο δεν περναει απ' οτι μου ειπαν. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περνάει η μυωπία. Με επέμβαση. Οπότε έχεις ελπίδες, τουλάχιστον, να βγάλεις τα πατομπούκαλα. Δόλιο!

      Διαγραφή
    2. Εδω περνανε και ολες οι βλεννορροιες, εκτος απο την πρωτη...σαν τη πρωτη αγαπη.

      Διαγραφή
  5. Άστα αυτά... λένε για σένα οι όμορφες! :D

    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελενη καμια δε λεει τιποτα για μενα. Και αν καποια το κανει, το πιθανοτερο ειναι να με βριζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε ναι. Αναζήτηση στην αναζήτηση, όλο και κάτι θα γίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αθηνα το θεμα ειναι μη γερασουμε να αναζητουμε. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή