Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου 2015

Μόνο, μη μου πείς ποτέ να παραδοθώ

Χαίρομαι πραγματικά όταν φίλοι εξελίσσονται, δημιουργούν και παλεύουν για ν' αλλάξουν τον κόσμο. Η μουσική είναι ένας τρόπος επανάστασης και γενικά η τέχνη. Χαίρομαι ακόμη παραπάνω όταν με ανθρώπους που έχω αντάλλαξει δυο κουβέντες, δε βγαίνουν σκάρτοι.

Γιάννη Μπιλίρης (Frontman των Μεθυσμένων Ξωτικών), σε solo δουλειά και πολύ καλή μάλιστα. Cover του "Police On My Back" των Clash.



Υ.Γ1. Και ένας άλλος αγαπημένος μου, ο Δεληβοριάς παράγει έργο, και βοηθάει τη "Σχεδία".



Αγαπώ τους ανθρώπους με ευαισθησίες, μακάρι να μην ήμουν και εγώ τόσο χοντρόπετσος. Προσπάθεια θέλει...

Υ.Γ.2. Το ΣΥΡΙΖΑ δε μας τα λέει καλά. Σε αυτή τη χώρα έχουμε ιερά, όσια και παραδόσεις βαθιά χαραγμένες στην ψυχή μας, δε θα αφήσουμε τους αναρχοσυμμορίτες άπλυτους να τα καταστρέψουν όλα σε τούτη τη χώρα. Η απαίτηση είναι παλλαϊκή: ΦΕΡ' ΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΜΑΤ.  Γιατί έτσι όπως το πάνε αυτοί σε λίγο θα κουνάμε τις κλούβες και οι άλλοι μέσα θα παρτάρουνε. Τέτοιες στιγμές όπως με του Atari Teenage Riot δε θα ζήσουμε ποτέ.

8 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, δε μου φαίνεσαι χοντρόπετσος, ίσα ίσα το αντίθετο βγάζεις, στα κείμενα σου. Μπορεί να έχεις οργή, αλλά μου φαίνεται φυσιολογικό, δε γίνεται να τα κρατάμε όλα μέσα μας.

    Τα τραγούδια πάντως δεν είναι του γούστου μου κάτι σε πιο λαϊκό ρεπερτόριο δεν έχεις; :P

    Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΓ2. Α πα πα! Τίποτα δεν σέβονται πλέον οι κομμουνισταί! Ουδεμία ελπίς για εμάς τους εναπομείναντες νοικοκυραίους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Manolo καλημέρα, ωραία ροκιά το πρώτο κλιπάκι. Το δεύτερο τώρα τι να πω. Τα ζήσαμε στις παραμονές των ψηφισμάτων των μνημονίων και στις συναφείς μαζώξεις στο σύνταγμα τα Ματ και οκ, χορτάσαμε κάπως. Ας αποδεσμευτούν να κάνουν κάτι άλλο στη τελική. Κηπουρική πχ. αυτή η πόλη χρειάζεται περισσότερο πράσινο, όχι περισσότερο ξύλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Ελενη

    Μπααα ειμαι πιο κακος απ' οσο νομιζεις!

    Λαικο; Δηλαδη τι; Λενα Παπαδοπουλου, αυτο το μαυρο εκφυλο σκυλι τις νυχτας! :P

    @ Αθηνα

    Κατι ακουσα οτι θα ξαναφερουν τον αστυνομικο της γειτονιας εξω απο καθε σπιτι. Αααχ και την ψυχη μας θα δωσουμε για τους νοικοκυραιους. Και μονο στην ιδεα πως θα εχω ενα φρουρο της εξουσιας εξω απο την πορτα μου, με ποναει το κεφαλι μου.
    Μαλλον το κανουν για να εχουν κερδος και τα συνοικιακα σαντουιτσαδικα. Εμπαρκο στις μεγαλοεπιχειρησεις, "Γρηγορης", "Εβερεστ", "Μικελ" κ.λ.π.

    @ Elkador

    To να εισαι μπατσος ειναι επιλογη, δυστυχως αυτα τα ζωα μυαλο δε βαζουν μια ζωη θα βαρανε προσοχη στο συστημα και με την πρωτη ευκαιρια θα ξαναπιασουν το γκλοπ αναποδα. Και ξερεις γιατι δεν αλλαζουν μυαλα, γιατι δεν εχουν.
    Για κηπουρους δε ξερω μιας και εχουν θεμα με τις ζαρντινιερες, για λιπασμα θαμμενοι μεσα στο χωμα καλοι ειναι. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λένα Παπαδοπούλου, τώρα μιλάς σωστά! Χαχαχαχα

    Καλημέραααα! Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελενη κοιτα τα λαικα δεν ειναι στα ακουσματα μου. Αλλα σαν γυναικα η Λενα ηταν και ειναι θεα, οπως ειπα και πριν εχω θεμα με τα μαυρα τα σκυλια της νυχτας! :P

    Ειναι και Θεσσαλονικια... αυτες σε ησυχια δε με αφηνουν μια ζωη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και στη Θεσσαλονίκη έφτασε η χάρη σου; Είπαμε θα βρεις μία καλή κοπέλα και θα σε βάλει στο σωστό το δρόμο. (:

    Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελενη ασε ασε, με τρεις θεσσαλονικιες εμπλεξα στη ζωη μου και με κατεστρεψαν! :P

    Βαριεμαι αφορητα τις καλες κοπελες, και αποφευγω τις διαδρομες των σωστων δρομων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή