Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου 2015

All you need is Love!!!

Σήμερα είναι η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου -βοηθειά μας, μεγάλη η χάρη του. Πόσο σε βαριέμαι ρε "ψαγμένε" που τα ξέρεις όλα και το παίζεις ιστορίας. Μιλάω για σένα ρε μαλάκα που πιπιλάς την καραμέλα πως οι ερωτευμένοι γιορτάζουν κάθε μέρα και πως αυτή η μέρα είναι η χαρά του υπερκαταναλωτισμού. Συμφωνώ μαζί σου πως ναι πράγματι όποιος είναι ερωτευμένος γιορτάζει κάθε μέρα και πως ο καπιτάλισμός έχει γαμήσει μέχρι και τα συναισθήματα των ανθρώπων και όλα τα βλέπουν φράγκα. Δε σε είδα όμως να λες τα ίδια και για τα Χριστούγεννα που δεν διαφέρει σε τίποτα, από τη σημερινή μέρα η "έκφραση" της αγάπης. Αλλά πες μου και κάτι άλλο ρε μεγάλε, πότε γύρισες μια μέρα από τη δουλειά "κομμάτιας" στο σπίτι σου και είπες στην κοπέλα σου "Ντύσου βγαίνουμε"; Πότε κάθησες να την ακούσεις προσεκτικά, να σου μιλάει για την κοινότυπη μέρα της και να σε ενδιαφέρει; Πότε ξενύχτησες δίπλα της ενώ αυτή κοιμόταν και να προσπαθείς να συγχρονίζεις όλο το βράδυ την αναπνοή σου για να μην την ξυπνήσεις; Πότε μύρισες το μαξιλάρι της όταν εκείνη σηκώθηκε από το κρεβάτι;

Ρε μαλάκα τον έρωτα, την αγάπη, τη μαγεία, ή όπως αλλιώς λέγεται, δεν τον παραδέχεσαι σε Έκεινη μόνο, αλλά πρέπει πρώτα να τον παραδεχτείς στον ίδιο σου τον εαυτό. Να γουστάρεις που είσαι δίπλα της γιατί αυτό κάνει σε σένα καλό. Πρέπει να μάθεις να μη ζητάς ότι δεν μπορείς να παράγεις. Πόσο μάλλον όταν ζητάς ΑΓΑΠΗ και ΣΕΒΑΣΜΟ, από τον άλλον.

Και όλα αυτά στα λέω εγώ που έχω κάνει διατριβή πάνω στο "γάμα και μετάνιωνε".


Υ.Γ. Φέτος συνειδητοποίησα πως τέτοια μέρα πάντα ήμουν μόνος δεν είχα ποτέ γκόμενα. Ούτε μια φορά να βγω να σηκώσω όλες τις Lacta και τα Caprice από το περίπτερο να τις τα πάω δώρο και να τα φάω μόνος μου. :P

11 σχόλια:

  1. Ε καλά, τις Lacta και τα Caprice μπορείς να τα μοιραστείς και με τους φίλους σου. Ακομα και με γνωστούς σου από τη βλογόσφαιρα. Κατά προτίμηση με εμένα!!! Χο Χο Χο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν κανεις πρακτικη μονο σε πλαστικες κουκλες, η διατριβη σου ειναι μπαρουφα, πρεπει να βρεις καποια που να σου απαντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Αθηνα

    Σοκολατες δε μοιραζομαι ποτε! :P

    @ Ανωνυμος

    Ειμαι μικρος ακομη για να βρω κοπελα, προς ωρας διαβαζω για τις πανελληνιες και δε θελω να χασω το στοχο μου.

    Σ' ευχαριστω παντως για τις παρατηρησεις σου, μου αρεσουν διορθωνομαι! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε άνθρωποιιιι μια Γαυρίνα για το αγόρι μας να κάνει Βαλεντίνο του χρόνου!

    Υ.Γ: Αχ σοκολάτες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην λες "Αχ σοκολάτες" κουμπάρε. Τζάμπα χάνεις τα λόγια σου. Τις σοκολάτες δεν τις μοιράζεται ποτέ ο Μανόλο7!

      Διαγραφή
  5. Mahler αμα τη βρω τωρα στα κοντα ζητημα να βγαλουμε το πασχα! Χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αφού κάθε μέρα γιορτάζουν οι ερωτευμένοι δε θα πρέπει να γιορτάζουν ΚΑΙ στις 14/2;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ερωτας, το πιο εξεγερσιακο και ταυτοχρονα εγωιστικο συναισθημα...
    ΥΓ.: Τρίτη Λυκείου όντως; :-)
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Προεδρος ΑΠΙ

    Ειπα εγω να μη γιορταζουν και να μην κερνανε; Μαζι σου! :D

    @ Rockmantic

    Εξαρταται, αν ειμαστε στο 2004-05 τοτε ναι Γ Λυκειου και πουτανα ολα στην πισω αυλη του σχολειου στην απογευματινη βαρδια!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή