Τετάρτη, 31 Δεκεμβρίου 2014

Stay tuned...

Πάει ο παλιός ο χρόνος...

Δεν θα δώσω ευχές για το νέο έτος, δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος γι' αυτή τη δουλειά. Ο καθένας ξέρει τι χρειάζεται στη Ζωή του και πως θα το πάρει.

Το μόνο που θα πω είναι να κάνουμε λίγο μεγαλύτερη προσπάθεια ώστε να γίνουμε καλύτεροι χαρακτήρες, αν όχι με όλους, τουλάχιστον με τους δικούς μας ανθρώπους. Να είμαστε ευθείς απέναντι στους άλλους, αλλά να μην ξεχνάμε να κοιτάμε συχνά και τον καθρέφτη, και δε βγάζω ούτε τον εαυτό μου απέξω από αυτό.

Η κοινωνία δεν είναι όλη μαύρη, εγώ αισιοδοξώ, χαίρομαι με όσους ασχολούνται περισσότερο από εμένα και χλευάζω όσους λένε πως όλα είναι μάταια!

Με το καλό! Σε λίγο αρχίζουμε.

Κλείνουμε με τραγούδι απο τον Manu Chao και Mala Vida που είπε live στη (Ξ)εσσαλονίκη τον Ιούνιο που μας πέρασε.

8 σχόλια:

  1. Ααχ βρε Μανώλη, σωστά τα λες και συμφωνώ, πρέπει να μάθουμε να είμαστε ειλικρινείς με τους ανθρώπους και να μην τους κοροϊδεύουμε.

    Σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη χρονιά με όλα τα καλά και να βρεις τον άνθρωπο σου, που θα σε κάνει χαρούμενο.

    Ειμαί και η πρώτη που σου κάνει ποδαρικό απ' ότι βλέπω, μακάρι να είμαι τυχέρη και να συνεχίσεις να γράφεις, μη το κλείσεις!

    Φιλιά πολλά Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά τρελέ. Και πάντα αέρα στα πανιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ελενη

    Αμα το κλεισω θα εχει πιασει η ευχη σου να βρω τον ανθρωπο μου, δεν θα εχω χρονο για να γραφω καταλαβες; Αν και κατι μου λεει, οτι θα την αρπαξω με τσαμπουκα και ας φωναζει Εκεινη! (:

    @ Αθηνα

    Feliz año nuevo Αθηνα μου!

    @ Mahler

    Και σε σενα φιλε μου τα καλυτερα, κοιταμε μπροστα και παμε να το νικησουμε και το 2015.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εεε πήγαινε τότε και άρπαξέ τη αφού τη θες! Αλλά να μας γράψεις και την ιστορία σας, λίγο χρόνο θα βρεις!

    Αν και να σου πω την αλήθεια, έτσι όπως σε διαβάζω, νομίζω πως γενικά εσύ πρέπει να είσαι ο "φωνακλάς"! Χα χα χα.

    Φιλιά, Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελενη κοβει το ματι σου! Για το φωνακλας λεω, μιλαω πολυ και κρεβατομουρμουρας ειμαι, να σκεφτεις εχει υπαρξει γυναικα που μεχρι και παραμυθια σκαρφιζοταν να μου λεει μπας και με παρει ο υπνος και σταματησω να μιλαω. Αλλα φυσικα εγω δεν χαμπαριαζα! Ειμασταν ομως γαματοι τυποι και οι δυο! (:

    Για το πρωτο μην εισαι κουτσομπολα! Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ που χάθηκες εσύ; Βρήκες την κοπέλα και παράτησες το μπλόγκ;

    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εδω ειμαι Ελενη. Οταν εχω (και δε βαριεμαι) να γραψω κατι, γραφω, αλλιως καθομαι ηρεμος και απολαμβανω το ποτο μου. (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή