Τρίτη, 30 Δεκεμβρίου 2014

Σεργιάνι

Όταν το οκτάωρο, γίνεται εντεκάωρο, όταν βγαίνεις νύχτα από το γραφείο και το μόνο που σε νοιάζει είναι να πας στο σπίτι να ξαπλώσεις... τότε ευτυχώς χτυπάει το τηλέφωνο, βλέπεις το νούμερο που σε καλεί και χαμογελάς.

"Έχω μαγειρέψει και έχω μπόλικο πότο, σε περιμένω, μην τολμήσεις να αργήσεις." Δεν προλαβαίνεις να μιλήσεις και η γραμμή έχει κλείσει.

Δεν συνηθίζω να "εκθέτω" τους ανθρώπους μου, ειδικά από εκείνους που πέρνω δύναμη για να έχω αυτή την γαμάτη εμπιστοσύνη, που τόσο πολύ αλλάζει την πραγματικότητα για τον καθένα.


Άνθρωποι που μπορούν να σου μιλούν ώρες, για πράγματα και καταστάσεις και εσύ όμως να χάνεσαι στην εικόνα τους και την ομορφιά της ψυχής τους.

Δεν υπάρχει ευχαριστώ για την ευτυχία, παρά μόνο ένα κατάλοιπο χαμόγελου της διάθεσης που είχες όσο περνάς στιγμές μαζί τους. (:

8 σχόλια:

  1. Αυτοί οι άνθρωποι είναι η σωτηρία μας φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η κοπέλα σου είναι αυτή; Και μας το παίζεις ελεύθερος και ωραίος;

    Το τραγούδι πολύ ωραίο αλλά δεν τους ξέρω τους μουσικούς! Χαχαχα

    Καλή σου μέρα Μανώλο!

    Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Mahler

    Ολος μας ο κοσμος ειναι, και ευχαριστω τον οποιο πουστη θεο τους εφερε μπροστα μου.

    @ Ελενη

    Δεν ειναι η κοπελα μου. Οταν με ηθελε εκεινη δεν την ηθελα εγω και οταν την ηθελα εγω δε με ηθελε εκεινη. Οποτε το αφησαμε μη το κουραζουμε! (:

    Και ελευθερος ειμαι και ωραιος, αμα θες να μου πεις το mail σου να σου στειλω φωτο μου απο τη μεση και κατω! Χαχαχα

    Αν και ξεφευγει απο τα ακουσματα μου ο Γιαννης ειναι ενας καταπληκτικος ανθρωπος και καλλιτεχνης που πειραματιζεται με τη μουσικη. Τη πρωτη φορα που τον γνωρισα ηταν στο παταρι της Βιλα Αμαλιας σε μια συναυλια με τα Μεθυσμενα Ξωτικα. Τωρα περιμενουμε και τη νεα του προσωπικη δουλεια που δουλευει παραλληλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα να μου στείλεις! :P

      Πλάκα έχεις!

      Καληνύχτα, να έχεις μια υπέροχη χρονιά και σου εύχομαι να βρεις την κοπέλα που θες και θα σε κάνει ευτυχισμένο.

      Ελένη.

      Διαγραφή
  4. Ατακάρα που σε κάνει να τα παρατήσεις ο΄λα και να πας. Αναγκάζεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προεδρε για τη συγκεκριμενη παλιοτερα εχω παρατησει τα "ολα" και βουτηξα αλλα τοσα για ενα χαμογελο της! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τουλάχιστον της πήρες κανένα γλυκό της κοπέλας ή πήγες μα τα χέρια κουνώντας;
    Πολύ καλό και το Σεργιάνι του Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμε τη γεμισα σοκολατες, ολο το περιπτερο αδειασα! :D Αν και ενταξει, και απο μονος μου ειμαι γλυκας ο κερατας! :P

    Ηταν σε μια φαση που πειραματιστηκε σε swing ρυθμους. Κανονικα ειναι πιο ροκας. Οπως και να εχει ξερει πολυ μουσικη και την αγαπαει περισσοτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή