Τετάρτη, 24 Δεκεμβρίου 2014

Χριστουγεννιάτικη Ανακοίνωση

Γκούχου,γκούχου.

Φου, φου... Ακούγομαι; Ακούγομαι;. Με ενημέρωσαν από το κοντρόλ πως ήρθε η ώρα να πω τις Χριστουγεννιάτικες ευχές μου.
Αλλά σας την έσκασα, εγώ δε θα σας ευχηθώ τίποτα, το μόνο που έχω να πω είναι να καταφέρει ο καλικάντζαρ(αί)ος που (τον) κρύβεται βαθία μέσα στην ψυχή και στο μυαλό σας, να βγει απέξω να άρχισετε να κάνετε ζαβολιές και τρέλες, γιατί πολύ "κυρίλα" έσκασε τώρα τελευταία και δεν παλεύεται. Αφήστε στην άκρη τις ασφάλειες και τις ωριμότητες γιατί ετσί το μόνο που θα καταφέρετε είναι ζείτε σαν φυσιολογικοί άνθρωποι.

Καλές Γιορτές να έχετε και να προσέχετε! (:

Όσες δεν προλάβατε να μου πάρετε δώρο ή όσες το ξεχάσατε, δεν πειράζει, αλλώστε γνωρίζεται κορίτσια πως δεν είμαι άνθρωπος που εκτιμάει τα υλικά αγάθα. Πρωτοτυπήστε λοιπόν.


Τραγουδάκι Χριστουγεννιάτικο από ποιόν αλλόν; Τον Αρχηγό Nick Cave να δίνει ρεσιτάλ, ερωτικών συναισθημάτων και ανωτερότητας. Από τα B-Sides λοιπόν, και "I Do, Dear, I Do ".

14 σχόλια:

  1. Τέλειο τραγούδι και ακόμα καλύτερη η ιδέα για το δώρο χαχαχα. Καλές γιορτές καλικάντζαρε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mahler γι' αυτο ειναι Αρχηγος ο Cave αλλιως θα ημουν εγω! :P

    Ειδες εγω με τα δωρα ειμαι απλος ανθρωπος, ασε που δεν βαζεις και τον αλλον σε εξοδα!

    Και καλικαντζαρος εγω ρε; Εγω ειμαι ιδιος με το Μικι Ρουρκ στις 9 1/2 βδομαδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλικάτζαρος ως προς την διάθεση αγαπητέ μου. Όχι την εμφάνιση. Πάντως πάλι καλά που δεν είσαι σα τον Μίκι Ρούρκ όπως είναι τώρα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαρδαναπαλε! :P

    Παω στοιχημα οτι πας και ριχνεις κοκαϊνη στους κουραμπιεδες των γιαγιαδων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταθερό καλαμπούρι κάθε χρόνο αυτό με την κόκα στους κουραμπιέδες χαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. Καλές γιορτές!!!!
    Αν μου κάνεις δώρο your dick in a box σου κανω δώρο μια πίπα.
    ο Mahler δεν την παλεύει καθόλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Erisadesu καλες γιορτες και σε σενα ευχομαι! Κατσε να ανταλλαξουμε τηλεφωνα! Χαχαχαχα

    Ο Mahler ειναι 197,5 χρονων και εχει γεροντικη ανοια! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέτοια γράφεις, Μίκυ, και κολλάμε!

    Καλά να περάσεις, γίγαντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αφήστε στην άκρη τις ωριμότητες. Ναι μωρή αρρώστια! Έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Kanthar0s

    Καλα να περασεις και να περνας και εσυ!! Μικυ και ντοναλντ μη σου πω! :P Σε λιγο θα βγαλω και δισκο να αφηνετε κανα ψιλο αμα γραφω τιποτα πετυχημενο!

    @ Πρόεδρος Α.Π.Ι

    Κρυψτε τις κορες σας χαμουρες! Γυρισαμε! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και χρόνια πολλά με Υγεία! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σαι καλα κοριτσι μου, και εσυ οτι επιθυμεις τα καλυτερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σουυυυ!!! Είμαι η πρώτη που σου λέει χαχαχαχα!
    ΄
    Διάβασα όλο το μπλόγκ σου και έχεις πολύ πλάκα και αν κατάλαβα καλά πρέπει να είχες και παλιότερα, απλώς δεν το έχω βρει ακόμα για να το διαβάσω και αυτό. Αλλά που θα πάει;

    Εγώ να σου πάρω δώρο, εσύ θα το ανταποδώσεις; Είσαι και από τον Πειραιά οπότε κάπου θα σε πετύχω! :P

    Φιλιά Μανώλο και πάλι πολύχρονος!!

    Τώρα που σε ανακάλυψα θα σε διαβάζω.

    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελενη σε ευχαριστω πολυ. Δε χανεις και τιποτα που δεν το εχεις βρει, τα ιδια που γραφω και εδω εγραφα και παλιοτερα.

    Τα "δωρα" ειναι παντα αμοιβαια! :P Και ναι αν κυκλοφορεις Πειραια καπου θα με πετυχεις, αν δεν με εχεις πετυχει ακομη!

    Καλως ηρθες και μη δινεις σημασια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή