Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2014

Μου ξανάρχονται ένα ένα, χρόνια ¨δοξασμένα"

Χθές ξύπνησαν αναμνήσεις με αυτή την άμυνα που είχαμε. Κάτι Μπερμούδες (αρχηγός) θυμήθηκα, κάτι Ανατολάκηδες (με τις χρυσές καδένες), κάτι Μόλντε, κάτι Χέρενφεν και πάει λέγοντας.

Δεν μπορώ να πω, ότι ο Ολυμπιακός δεν έπαιξε καλά και δεν κυριάρχησε στο παιχνίδι, ούτε πως ο Μίτσελ δεν κατέβασε σωστά την ομάδα. Η ανικανότητα των παικτών όμως στο σκοράρισμα έβγαζε μάτια, όπως επίσης πόνο έφερναν στα μάτια και οι αμυντικές συνεργασίες (εδώ γελάμε) των παικτών μας. Όταν κάνεις κλασσικές ευκαιρίες και δεν τελειώνεις ένα "εύκολο" ματς από το πρώτο ημίχρονο τότε τα πράγματα γίνονται δύσκολα. Άκουσα παράπονα ότι δεν έβαλε από την αρχή τον Τσόρι και πως ο Μήτρογλου δεν πατούσε καλά στο γήπεδο, αυτά ήταν να 'χαμε να λέγαμε. Ο Ολυμπιακός αν θέλει να κάνει κάτι στην Ευρώπη πρέπει να αφήσει κατά μέρους τέτοιες δικαιολογίες και να κοιτάξει να λύσει τα προβλήματα που έχει, αξιοποιώντας το υλικό του με όσο το δυνατόν καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο. Ουτέ διαιτησίες, ούτε τίποτα. Οι μεγάλες ομάδες δεν εστιάζουν εκεί.

Ακολουθούν τα πιο δύσκολα ματς με τη Γιουβέντους που θα κρίνουν πολλά. Νίκη και στα δύο... μόνο αυτό.

"Εκεί ψηλά. ψηλά στο Ντε Λε Άλπι...."

6 σχόλια:

  1. Για την χθεσινή αμυντική λειτουργία της ομάδας συμφωνώ. Για τον Ανατόλ, επίσης. Για τον Μπερμούδες διαφωνώ...

    ΥΓ. Προσωπική πρόβλεψη: άμα πάρεις έναν βαθμό με την Γιούβε (μέσα - έξω) ευχαριστημένος να είσαι. Αν, δε, πάρεις τρεις (βαθμούς ντε, που πήγε το μυαλό σου;) θα είσαι super...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O Μπερμουδες, απλως δεν επιασε στην Ελλαδα, δεν ειπε κανεις πως ηταν αμπαλος, ο αρχηγος της Μποκα(Σ). ;)

    Διπλο στο Τορινο και ασσο εδω μεσα. Και θα τρελαθουμε τελειως, κατσε μονο να βρω φραγκα να παω Ιταλια και ολα θα γινουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι έγινε καλέ; Πότε μετακόμισες και δεν το πήρα είδηση; Εντελώς τυχαία το ανακάλυψα! Χάζευα τα σχόλια στο τελευταίο μου ποστ και διαπίστωσα ότι έχω απαντήσει στον Μανόλογ3 ενώ θα έπρεπε να απαντήσω στον Μανόλογ7! Και μετά από αυτό,λέω: Ας πατήσω στο νέο του άβαταρ να δω τι τρέχει. Και οδηγούμαι εδώ!
    Την επόμενη φορά που θα μετακομίσεις,να ειδοποιήσεις! Ναι;
    Άντε,καλό βράδυ!

    ΥΓ. Το ποστ σου δεν το σχολιάζω,διότι είμαι άσχετη με τα ποδοσφαιρικά δρώμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποιος ειναι ο Manolog7.... Δεν πειραζει ετσι και αλλιως ειμαι γνωστος κουτσομπολης και Ελενη να με φωναξεις θα γυρισω, ουτως ή αλλος.

    Δεν ειχα λεφτα για το νοικι και την εκανα με ελαφρα. (:

    Ουτε εγω ξερω απο ποδοσφαιρικα, ετσι τα γραφω να προσελκυσω κοσμο.

    Καλημερα και καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Ελενίτσα!
      Μπα, δεν μου αρέσει θα συνεχίσω να σε αποκαλώ Μανόλο7.
      Εν τω μεταξύ μόλις πρόσεξα ότι με τη μετακόμιση χάθηκε το g!
      Μάλλον μου ανέβηκε ο βαθμός της πρεσβυωπίας!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Ειδες Αθηνα ολο αλλαγες ειμαι ο μπαγασας! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή