Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2014

Το μπλουζ του εργατόπαιδου


Σήμερα άκουσα κάποια παράπονα στη δουλειά, για την αποδοτικότητα και την συνέπεια μου σε αυτή. Ταυτόχρονα έκατσα και έκανα την αυτοκριτική μου. Πράγματι, ισχύουν όλα, όμως η μη καταβολή του μιισθού μου εδώ και 7 μήνες, είναι βασικό αίτιο, που συμβαίνει αυτό. Δηλαδή δεν έχω τον ενθουσιασμό που είχα παλιότερα, δεν έχω την όρεξη, δεν έχω την ψυχολογική ηρεμία να εστιάσω στη δουλειά.

Δεν κλαίω τα φράγκα των 7 μηνών, γιατί είμαι απολύτως σίγουρος πως δεν θα τα πάρω ποτέ, είναι ξεγραμμένα από το κεφάλι μου και στο φινάλε στα παπάρια μου, δεν τα είχα και ποτέ στην τσέπη μου. Το θέμα είναι πως όλο αυτό το διάστημα δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον και γιατί δουλεύω ή να το θέσω καλύτερα, απασχολούμαι.

Τέλος πάντων εύλογα θα έρθει σε κάποιους το ερώτημα, γιατί συνεχίζω να δουλεύω αμισθί, πόσο μάλλον όταν έχω συγκεκριμένη πολιτική άποψη για τα εργατικά δικαιώματα. Τα πράγματα είναι κάπως περίεργα. Πράγματι μου έχει περάσει από το μυαλό ένα πρωί που θα ξυπνήσω απλώς να μην πάω ξανά στη συγκεκριμένη δουλειά. Αν δούλευα κάπου αλλού σίγουρα θα το είχα κάνει, να είστε σίγουροι, εδώ όμως δε θέλω να το κάνω.

Ουδείς αναντικατάστατος, αλλά η απόψη μου από την εμπειρία μου στον επαγγελματικό στοίβο γενικά, είναι πως ποτέ ο νεοπροσληφθέντας δεν είναι αποδοτικότερος του απολυομένου

Τώρα ότι έχω δυο φράγκα στη τσέπη μου είναι καθαρά από προσωπικές δουλειές που κακώς τις κάνω και έτσι επιβιώνω, αλλά αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί επ' αόριστο. Δεν ξέρω που θα πάει το πράγμα ελπίζω μόνο να στρώσουν και να με καλέσουν για καμιά συνέντευξη με τόσα βιογραφικά που έχω στείλει.

Μέχρι τότε.... θα σιγομουρμουρίζω τα λόγια του συγχωρεμένου.


6 σχόλια:

  1. Ρε εσύ τι είναι αυτό, κι ένας κολλητός απλήρωτος μήνες και τρώει και βρίσιμο. Άντε μου στο διάολο με τους μαλάκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά σε εσένα το έχουν παρακάνει. Τουλάχιστον ο δικός μου αργεί να με πληρώσει ένα με δύο μήνες αλλά όχι παραπάνω.
    Επίσης, μετά τα λόγια του συχωρεμένου, μπορείς να το ξαλεγράρεις με το Άφραγκο Αγόρι, που λέει: Δες με πως κατρακυλώ / σα φασολάκι τρελό / σε περιβόλι άφραγο
    Είμ' έν αγόρι άφραγκο [με άλφα στερητικό] / δίχως ευρώ, χωρίς σκοπό...
    Περισσότερα εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=jDA_4H3FZKM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για καμιά Επιθεώρηση Εργασίας το έχεις σκεφτεί; Βασικά αν τελικά βρεις άλλη δουλειά να πας ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ στην Επιθεώρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Mahler

    Το βρισιδι βοηθαει στην αποδοση μαλλον! :P

    @ Αθηνά

    Όταν μεγαλώσω θα παρω ένα τεραστιο καραβι και θα γινω πειρατης! :D

    @ Πρόεδρος Α.Π.Ι.

    Για επιθεωρηση εργασιας δεν ξερω, αλλα την επομενη φορα που θα παρει πελατης σκέφτομαι να του πω δωσε κανα φραγκο στο αφεντικο, γιατι εγω δε δουλευω τσαμπα άλλο.

    Το ταμειο είναι μειον επειδή δεν μπορούμε να εισπράξουμε, το παιζουμε φιλανθρωποι μαλλον στην εταιρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι είναι τούτα τα "επαναστατικά" που διαβάζω; Δεν φτάνει που έχεις δουλειά, δεν κοπροσκυλιάζεις με σανίδες κι άλλα παιδικά παιχνίδια, ασχολείσαι με κάτι χρήσιμο, προσφέρεις στην κοινωνία ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ από πάνω; Δηλαδή εργάζεσαι για τα χρήματα; Τι παλιοκαπιταλιστής είσαι εσύ; (Ου να μου χαθείς, το παίζεις κι επαναστάτης!) Τίποτα δεν σέβεσαι πλέον;

    Με τιμή

    Ο υπουργός εργασίας (χακάροντας τον λογαριασμό του Baladeur)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Baladeur να μου το θυμηθεις, ετσι οπως παω θα ζητησω και πουτανες στη δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή