Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014

Στο ίδιο έργο θεατές


Είσαι λίγος ρε Μαρτζώκα... και το απέδειξες για άλλη μια φορά. Χάνουμε το ίδιο ματς πάντα με τον ίδιο τρόπο μέσα στο ΟΑΚΑ. Κάποιοι λένε να μη σε κρίνουμε, γιατί μας πήρες Ευρωπαϊκό με τρομερό κοουτσάρισμα -που ισχύει- αλλά ας πότε θα δούμε την αλήθεια κατάματα. Έκανες προπονητή μέχρι και τον Αλβέρτη και έχεις φτάσει να χάνεις από τον συνταξιούχο Διαμαντίδη που είναι πιο αργός και από το σλόου μόσιον.

Οι Αφοί Αγγελόπουλοι καλό θα ήταν να λάβουν τα μέτρα τους και να κοιτάξουν την ομάδα, μπορεί να ήταν πρώτο ματς, μπορεί και οι δύο ομάδες να ήταν απροετοίμαστες και είναι λογικό... άλλα σε λίγες μέρες παίζουμε Ευρώπη και εκεί τα λάθη δε συγχωρούνται.

Όσο για τον Σπανούλη ας κάνει αίτηση να τον βάζουμε να παίζει μόνο στην Ευρωλίγκα εγώ προσωπικά δεν θα τον παρεξηγήσω.

Πόσα ματς πρέπει να παίξεις ρε Μπαρτζώκα με τη βαζέλα για να κερδίσεις; Πόσα;

4 σχόλια:

  1. Επειδή έχω "ξεκόψει" με το άθλημα (για περισσότερο από μία δεκαετία), συνεπώς δεν είμαι σε θέση να σου κάνω μία βαθυστόχαστη, "ψαγμένη", πυκνογραμμένη αλλά πλούσια σε νοήματα ανάλυση της αναμέτρησης, θα αρκεστώ σε ορισμένα πετυχημένα πειράγματα που διάβασα στα ίντερνετς:

    - Σήμερα ο Γιαννακόπουλος θα δώσει έξτρα πριμ στους παίκτες του #paobc. Θα τους πάει στα Jumbo για να πάρουν νέες σάκες και κασετίνες

    - Πάλι καλά που το ματς δεν πήγε παράταση γιατί πολλοί παίχτες του #paobc έχουν σχολείο αύριο.

    - Και να σκεφτεί κανείς ότι η μισή ομάδα του Παναθηναϊκού μάλλον γράφει διαγώνισμα αύριο...#paobc #osfpbc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τις ασχημες χορευτριες να εβαζε χθες να παιξουν ο Ιβανοβιτς παλι θα χαναμε... εχει θεμα ο Μπαρτζωκας λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τον Μπαρτζώκα, ούτε ακουστά δεν τον έχω, αλλά από τα συμφραζόμενα του ποστ σου, κατάλαβα γιατί το πρωί στο τηλέφωνο δεν μιλιόταν ο εργοδότης μου!
    Ωωωωωωωχ τι έχω να τραβήξω το βράδυ στην εφημερίδα η βαριόμοιρη! Μέσα στα νεύρα θα είναι πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πλήγες δεν θα ξύσω χχοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή