Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2014

Παίζω κρυφτό, μ' ένα κορίτσι γλυκό, 5, 10, 15 και χαμούρεμα τρελό


Σήμερα έχει γενέθλια μια από τις πιο περίεργες "γκόμενες", που εμφανίστηκαν στη Ζωή μου, και χωρίς να διαπραγματευτούν τίποτα, είχαν προσωπική απαίτηση να βγάλουν άκρη με μένα. Φυσικά και η συγκεκριμένη δεν είναι από εκείνες που μου 'χουν φάει τη Ζωή. Παρόλα αυτά για κάποιους λόγους έχουμε χαθεί και απ' ότι φαίνεται, μας βλέπω να ξαναμιλάμε μόνο με σήματα καπνού από τα τσιγάρα μας. Αλλά αυτό δεν σημαίνει όμως, πως δεν μπορούμε να το γιορτάζουμε.

Χρόνια καλά, λοιπόν Απατεώνα! (:

10 σχόλια:

  1. Χρόνια της πολλά και που ξέρεις όλα μπορούν να συμβούν ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού δεν σε έπεισε να αλλάξεις ομάδα, δεν άξιζε τον κόπο!

    (Χρόνια της πολλά πάντως!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ mahler

    Το μονο που θα συμβει ειναι να γινουμε κουρουμπελα σημερα, απο τα ξιδια! Γιορτη εχουμε αλλωστε! :P

    @ Baladeur

    Να αλλαξω ομαδα δεν με επεισε, ουτε ειχε και κανα νταλκα. Οτι μου "αποσπασε" την προσοχη καπως απο τα οπαδικα οφειλω να το ομολογησω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ήξερα ότι είσαι ευαίσθητο αγόρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κανθαρε το καλυτερο παιδι είμαι, μαγειρευω, πλενω, σκουπίζω... οποια πουτανα με παρει εκανε την τυχη της! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ να την χαίρεσαι! Έστω και από μακρυά!
    Λοιπόν μου έδωσες ιδέα! Νομίζω είναι καλύτερη δικαιολογία για να τρώμε γλυκά!
    Θα γιορτάζω τα γενέθλια πρώην γκόμενων (δεν μπορεί, όλο και κάποιος από αυτούς θα ζει ακόμα) και επί τη ευκαιρία θα τσακίζω και δυο κομμάτια τουρτίτσα! Έτσι προς τιμήν τους βρε αδερφέ! Μη σου πω ότι θα πω και στον κ. Μήτσο να κάνει το ίδιο με τις πρώην!
    Σατανικό! Μου αρέσει η ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό σε αγαπάω ρε κουμπάρα. Γιατί πάντα βρίσκεις τρόπο να χωρέσεις ένα καλό γεύμα σε κάθε κατάσταση. Εδώ θα μου πείς έκανες μπουφέ για την κηδεία σου στους πρώην θα κώλωνες;

      Διαγραφή
    2. Σιγά που δεν θα έβρισκα ευκαιρία!

      Διαγραφή
  7. @ Αθηνά

    Ακολουθω αυτή τη λογικη για να πινω, να σκεφτεις εχω ατομο που κάθε φορα που βγαινουμε να πιουμε κλαιμε την Ελενιτσα που τον παρατησε πριν 3 χρονια και από τοτε εκεινος εχει βρει αλλε 10 γκομενες! Παρολα αυτά εχουμε λογο για να πινουμε! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή